۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۹۵۸۱۸
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

جذب خواهران مبلغ مدارس امین در آموزش و پرورش

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان گفت: 25 نفر از خواهران مبلغ مدارس امین جذب آموزش و پرورش شدند.
 خواهران مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، صبح امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در مرکز مدیریت برگزار شد، گفت: 50 نفر از خواهران مبلغ مدارس امین استان در دوره ی گزینش، آزمون و مصاحبه جهت جذب در آموزش و پرورش شرکت کردند.


وی با بیان این که در دو سال اخیر از بین این تعداد مبلغ خواهر، 25 نفر جذب آموزش و پرورش استان لرستان شدند، افزود: این تعداد در دوره آموزشی شرکت کردند.


حجت الاسلام ولی پور در ادامه خاطرنشان کرد: از 25 نفر از خواهران مبلغ نمونه مدارس امین لرستان تقدیر شده است.


وی مدارس امین را ظرفیت خوبی در جهت تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان دانست و اظهارداشت: جلسات هم اندیشی به صورت ماهانه در مدارس امین برگزار می شود.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه بین کادر آموزشی و اداری برخی از مدارس امین استان خبر داد و گفت: این مسابقات تاکنون در مدرسه امین کوهدشت برگزار شده است.
وی یادآور شد: در طول سال تحصیلی طلاب دوره های آموزشی و نشست هایی ویژه طلاب و مبلغان استان لرستان برگزار شده است.


حجت الاسلام ولی پور تصریح کرد: این دوره های آموزشی در قالب سه دوره و کارگاه آموزشی فن خطابه و بیان به مدت 58 ساعت با حضور طلاب برگزار شده است.


وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقای سطح علمی طلاب و تقویت مدارس علمیه لرستان بیان کرد که در طول سال تحصیلی با حضور طلاب در مرکز مدیریت برگزار می شود./9459/203/ب1

ارسال نظرات