۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۹۵۸۶۷
آیت الله نمازی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز تبلیغاتی جنگ نرم با دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری راهپیمایی ها و مناسبت ها باید به گونه ای برنامه ریزی کند که از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده شود.
آيت الله عبدالنبي نمازي ساختمان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، با تسلیت حلول ماه محرم الحرام و شهادت امام حسین(ع) از این ماه به عنوان ماه ثبات و پایداری و استقامت و جهاد، ایثار، شهادت، مساوات و ماه ولایت مداری و احیای نماز و انس با خدا نام برد.

 

وی افتتاح و بهره برداری از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان را به عنوان یکی از مراکز تبلیغاتی جنگ نرم و مقابله با دشمن اعلام کرد و افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب به جنگ نرم و توطئه استکبار با هدف نفوذ در ایران، مأیوس کردن مردم از اسلام ناب و استحاله نظام اشاره شده است.   

 

آیت الله نمازی یاد آور شد: برای آمریکایی ها مهم نام نظام نیست چرا که جمهوری اسلامی یک لفظ است، اما چنانچه محتوا نداشته باشد جمهوری اسلامی نیست و آنها به دنبال استحاله نظام هستند و قصد دارند محتوای اسلام را از لفظ جمهوری اسلامی بگیرند.

 

به گفته وی، جمهوری اسلامی بدون محتوا مانند هیولایی است که درون اش خالی است که به آن اسلام آمریکایی، مانند اسلامی که آل سعود در عربستان دارد و خود را خادم حرمین شریفین می دانند اما آل سعود، آل خلیفه و آل نهیان که مدعی اسلام هستند بیشترین خیانت رابه اسلام انجام می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ملاقات با مسؤولان رسانه ملی صدا و سیما و تأکید معظم له بر اینکه دستگاه های فرهنگی باید در در همه عرصه ها درحال آماده باش و نبرد با استکبار جهانی باشند گفت: نهادهای فرهنگی و نهادهای تبلیغاتی در سیاست ها و برنامه ریزی های عرصه اقتصاد و جهاد اقتصاد مقاومتی و در عرصه مدیریت و سیاست و تبلیغات باید تجدید نظ رکنند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده کند

آیت الله نمازی در ادامه شرایط داخلی و کشورهای منطقه را شرایط حساس و عجیبی دانست و با اشاره به اینکه بسیاری از ملت های مسلمان در فشار و سختی ها هستند و زنان و کودکان آواره در اردوگاه های به سختی زندگی می‌کنند گفت: نهادهای فرهنگی در چنین شرایط ویژه ای برای خنثی کردن توطئه های دشمن که با هزاران سایت و رسانه  شبانه روز بر علیه انقلاب اسلامی و ملت در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند باید با تدبیر و هماهنگی با توطئه دشمن مقابله کنند.

 

به گفته وی، برنامه های مراسم های ملی و مذهبی راهپیمایی های روز قدس، 22بهمن، روز مبارزه با استکبار جهانی و مناسبت های دیگر از جمله یمن و منا که بازتاب های بین المللی دارد بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری راهپیمایی ها و مناسبت ها باید به گونه ای برنامه ریزی کند که از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده شود و از اجرای برنامه های بدون برنامه ریزی شده خود داری شود.

 

آیت الله نمازی گفت: برای برگزاری برنامه های ملی و مذهبی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هماهنگ با دیگر شهرستانها باشد و اینگونه نباشد که برخی شهرستان ها آماده و برخی دیگر آماده نباشند.

 

نهادهای فرهنگی به دلیل عدم وابستگی به دولت با مشکلات اقتصادی روبرو هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نهادهای معنوی و فرهنگی به دلیل عدم وابستگی به دولت با مشکلات مالی و مادی و اقتصادی روبرو هستند یاد آور شد: ستادهای های امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز و شورای فرهنگ عمومی، سه تشکیلاتی هستند که ریاست آن بر عهده ائمه جمعه است و ردیف اعتبار و بودجه دولتی ندارند.

 

به گفته وی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر در مناسبت های مختلف به ویژه تعطیلات نوروز به دلیل توریستی‌ بودن کاشان و عدم آشنایی مسافران با فرهنگ کاشان با تلاش مضاعف و بدون حمایت دیگر نهادها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند.

 

آیت الله نمازی یاد آور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز مانند سه نهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز و شورای فرهنگ عمومی  بدون ردیف اعتبار و بودجه دولتی است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: با توجه به شرایط حساس حاکم بر منطقه و نظام بین الملل و آینده مبهم پیش رو، تنویر افکار عمومی به ویژه جوانان بر عهده نهاد های فرهنگی و تبلیغاتی از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.  

 

24 ارگان و نهاد عضو و قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند

محمد جنّتی معاون اداری مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در مراسم با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنها به یک نهاد وابسته نیست گفت: 24 ارگان و نهاد عضو و قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

 

وی افزود: این مجموعه که مدال افتخار از امام خمینی(ره) گرفته است به عنوان یک نهاد کهن وظیفه شناس و عامل به وظیفه وشناخت لحظه ها است، رسالت خودش را در بخش های مختلف به منصه ظهور رسانیده است.

 

جنّتی یاد آور شد: مشارکت و مساعدت عملی همه ارگانها برای خدمت به مردم شریف و فهیم و زمان شناس در راستای بزرگداشت ایام الله است، لذا برای یک برنامه فرهنگی همه موظف هستند اقدامات عملی آن جمله تأمین اعتبار که قانونی و مصوبه دولت است را باید فراهم کنند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ‌کاشان سومین شهرستان دارای ساختمان است

معاون اداری مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان کاشان بعد از شهرهای سمنان و ملایر سومین شهرستان در بین بیش از 500 شهرستان کشور، سومین شهرستان کشور است که ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آن افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

جنّتی متولی برگزاری قانونی مراسم های عمومی و ایام الله را دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و یاد آورشد: مناسبت و مراسم ها بر دو بخش مناسبت های سنواتی اعم از یوم الله 22 بهمن، دهه مبارکه فجر و بزرگداشت 9 آبان و همچنین بخش دوم فعالیت های غیرمترقبه نظیر آنچه در عراق و یمن و اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم است.

 

وی افزود: بنابراین ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمی تواند صرفا برای چندین برنامه این چنینی باشد بلکه برای کلیه فعالیت های فرهنگی مجموعه فرهنگی شهرستان کاشان است تا با همدلی همه ارگانها و نهادهای فرهنگی و راهنمایی های آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان به عنوان اتاق فکر برنامه های فرهنگی شهرستان از آن استفاده شود.

 

جنتی گفت: اولین اقدام این ساختمان تشکیل ستاد بزرگداشت هرچه باشکوه تر روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود تا با یک  برنامه ریزی مدون در این ساختمان شاهد حضور حماسی همگانی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باشیم تا استکبار بفهمد به ایادی داخلی و به نقشه های شیطانی اش نباید امیدوار باشد، چرا که مردم ایران اجازه نخواهند داد خون هزارشهید پایمال شود.

 

باشکوهترین روزجهانی مبارزه با استکبارجهانی آبان سال 92 برگزار شد

به گفته وی، بعد از گذشت بیش از 30 سال برای اولین بار در آبان ماه سال 92 باشکوهترین روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در ایران برگزار شد و همه اقشار جامعه به صحنه آمدند چرا که برخی با فضای انتخاباتی که بعد از خرداد سال 92 به وجود آمد، تصورشان براین بود که وارد دامان استکبارجهانی شده ایم و نباید مرگ بر آمریکا را فریاد زد، اما مردم با بصیرت ایران خود جوش وارد صحنه شدند و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند، از این رو امیدواریم امسال نیز شاهد این حضور همگانی خود جوش در 9 آبان باشیم.    

 

معاون اداری مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با بیان اینکه انتخابات امسال نیز مانند انتخابات گذشته مهم است گفت: مهم بودن همه انتخاباتی که در کشور برگزار می شود بیانگر بالندگی هرچه بیشتر نظام و به طبع آن پیچیده تر شدن توطئه های دشمن است که لازمه خنثی کردن توطئه های دشمن نیز حضور توام با بصیرت و حضور به موقع و به هنگام در صحنه مردم است.

 

شایان ذکر است ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان امروز در فاز یک شهرک ناجی آباد، خیابان بعثت جنب پارک شهدا، با حضور مسؤولین شورای هماهنگی مرکزی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مسوؤلان شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان های استان اصفهان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزارشد./1307/201/ب1

ارسال نظرات