۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۹۵۹۲۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان؛

رمز موفقیت ما از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون تبعیت از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزاری مراسم‌ها و بزرگداشت ایام‌الله را سبب ناامیدی دشمنان اسلام دانست و گفت: رمز موفقیت ما از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون تبعیت از ولایت است.
جعفرعسگري مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان،  جعفر عسگری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یکی دیگر از دستاوردهای بزرگداشت ایام الله را ایجاد بصیرت بین مردم دانست و افزود: رمز موفقیت ما از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون تبعیت از ولایت بوده است و امیدواریم در آینده نیز با بصیرت و همراهی مردم این مسیر پر فراز و نشیب را پشت سر بگذاریم.

 

وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اگر چه وظیفه بزرگداشت ایام الله را برعهده دارد اما به دلیل خلاء حرکت های فرهنگی متولیان فرهنگی در بیشتر امور و بزرگداشت و مناسبت ها فعالیت های تبلیغی و فرهنگی وارد شده و برای انجام این وظیفه خطیر نیاز به مجهز شدن به زیر ساخت های آن و جذب نیروهای ولایی و با بصیرت و تحت امر روحانیت ولایی است تا برنامه های خود را سازمان دهی کند.

 

به گفته وی شرایط حساس کشور و بحث مذاکرات که عده ای واداده به دنبال باب مذاکره با آمریکا هستند و معتقدند مشکلات کشور با رابطه با آمریکا حل شدنی است یکی از حساسیت های زمان است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تأکیدکرد: در پیش بودن دو انتخابات مهم  و سرنوشت ساز پیش رو ایجاب می کند با انسجام و برنامه و خلاقیت بتوانیم ماموریت های خود را انجام دهیم.

 

عسگری در ادامه از نهاد شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد غیر دولتی منتصب به ولایت که زیرنظر روحانیت ولایی از ابتدای انقلاب تاکنون  بوده نام برد و گفت: بر همین اساس این شورا استقلال خود را حفظ کرده و وام دار هیچ جناح و گروه سیاسی نبوده و نیست و عدم وابستگی یکی از افتخارات این نهاد ارزشمند است.

 

وی یکی از مهمترین دلایل مشکلات مادی و عدم بضاعت مالی برای انجام فعالیت ها را استقلال این نهاد دانست و افزود: عبرت آموزی از گذشته و ایجاد انسجام وحدت بین نیروهای انقلابی و ولایی و ایجاد امید و نشاط برای حرکت آینده این نهاد است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه یکی از مشکلات شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی را عدم وابستگی این نهاد به دولت اعلام کرد و خواستار در نظر گرفتن ردیف بودجه برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان از سوی شورای اسلامی این شهر شد.

 

عسگری با اشاره به اینکه دو درخواست از مسؤولان شهرستان کاشان دارم، گفت: نخستین درخواست، قراردادن ردیف بودجه‌ای از سوی شورای اسلامی برای حرکت های فرهنگی و بزرگداشت مناسبت ها و همچنین نهاد و ارگان‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند، براساس وظیفه قانونی خود وظایف خود را نهادینه کنند و این‌گونه نباشد که در هر جلسه ای درخواست های جزئی از نهادها و ارگان‌ها داشته باشیم.

 

شایان ذکر است، ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان امروز در فاز یک شهرک ناجی‌آباد، خیابان بعثت جنب پارک شهدا، با حضور مسؤولان شورای هماهنگی مرکزی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مسوؤلان شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان‌های استان اصفهان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات