۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۹۵۹۵۴
حجت الاسلام جوادی آملی:

بهره گیری از نهضت حسینی زمینه ساز نجات جامعه بشری است

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که بهره گیری از نهضت حسینی زمینه ساز نجات جامعه بشری می‌شود، گفت: پیام های ارزنده و والایی در نهضت سرور و سالار شهیدان وجود دارد که انسان می تواند با بهره گیری از آن در مسیر تعالی و تکامل گام بردارد.
مرتضي جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، امشب در مراسم عزاداری دهه اول محرم که در تکیه آملی برگزار شد با بیان این که بهره گیری از نهضت حسینی زمینه ساز نجات جامعه بشری می شود، گفت: پیام های ارزنده و والایی در نهضت سرور و سالار شهیدان وجود دارد که انسان می تواند با بهره گیری از آن در مسیر تعالی و تکامل گام بردارد.


وی با اشاره به این که بهره گیری از نهضت امام حسین(ع) عزت و اقتدار را برای انسان به همراه آورده و او را مراتب والایی می رساند، بیان داشت: نهضت سرور و سالار شهیدان نهضتی فراگیر است که همگان می توانند از آن بهره گیری شایسته ای داشته باشند.


حجت الاسلام جوادی آملی افزود: توحید و حق طلبی از پیام های نهضت حسینی است تا کفر محوری از جامعه از بین رفته و سنت ها و آیین های غلط موجود در جامعه از بین برود.


مسؤول حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که ضرورت دارد انسان نسبت به سیره نورانی امام حسین(ع) و حماسه عاشورا مطالعه داشته باشد، گفت: نهضت حسینی از مقام ارزشمندی برخوردار است که انسان می تواند با استعانت از آن در مسیر سعادت و رستگاری قرار گرفته و از گمراهی نجات پیدا کند.


رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تصریح کرد: خداوند منان همه امور و نعمت ها را به ما داده است که داشته های ما از سوی حضرت حق است و باید شکرگذار پروردگار متعال باشیم که نعمت های خود را به ما عطا کرده است.


وی با بیان این که نهضت حسینی حماسه ای عظیم، ستودنی و گرانقدر است، گفت: انسانی که از فرهنگ عاشورایی و نهضت سرور و سالار شهیدان استفاده شایسته ای داشته باشد می تواند به سعادت و رستگاری و مراتب والایی دست پیدا کند.


حجت الاسلام جوادی آملی با اشاره به این که امروز نیازمند بهره گیری از فرهنگ عاشورایی هستیم که می تواند برکات و دستاوردهای ارزنده ای داشته باشد، خاطرنشان کرد: می توانیم با بهره گیری از این نهضت متعالی و گرانقدر در راستای تحکیم ارزش های دینی و فرهنگ ناب تشیع استفاده های شایسته ای داشته باشیم.


مسؤول حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل خاطرنشان کرد: نهضت حسینی حقیقتی ماندگار و جاویدان است که این امام همام توانست با نهضت خود به مقامی ارزنده و گرانقدر نزد حضرت حق دست پیدا کند.


رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء ادامه داد: آزادمردی و شجاعت از جمله پیام های نهضت حسینی است که این امام همام عزت دنیایی را رها کرده که امام حسین(ع) فرمود اگر دین نداشته و از روز قیامت هراسی ندارید در دنیا آزادمرد باشید./1314/202/ب2

ارسال نظرات