۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۹۵۹۶۹
آیت الله اراکی:

توافق هسته ای نباید به نفوذ دشمن در کشور ختم شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله اراکی با بیان این که توافق هسته ای نباید به نفوذ دشمن در کشور ختم شود و عزت کشور درسایه دشمنان حاصل نمی شود گفت: امروز تیم مذاکره کننده هسته ای با همت و پشتکار در تلاش هستند که حقوق ملت ایران اسلامی را باز گردانند.
آيت الله محسن اراکي دبير کل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي آيت الله اراکي آيت الله اراکي آيت الله اراکي مراسم بزرگداشت شهيد حسين همداني در مسجد الزهراء(س) اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر امروز شنبه 25 در مراسم بزرگداشت شهید حسین همدانی در مسجد الزهراء(س) اراک با بیان این که توافق هسته ای نباید به نفوذ دشمن در کشور ختم شود و عزت کشور درسایه دشمنان حاصل نمی شود گفت: امروز تیم مذاکره کننده هسته ای با همت و پشتکار در تلاش هستند که حقوق ملت  ایران اسلامی را بازگردانند.

 

ایران اسلامی به آرمان های نظام و انقلاب پایبند است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که انقلاب در کشور بسیار با اهمیت است خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رویکردهای خود به خوبی نشان داده که به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب پایبند است، که این مهم سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.

 

آیت الله اراکی امروز در ایران اسلامی مسؤولان و کارگزاران دولتی در سیاست گذاری ها و هر آنچه که به جامعه انسانی مربوط است، نباید رفتاری را انجام دهند که سبب سرافکندگی آن جامعه شود.

 

احیای سنت دین مبین اسلام

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛ ایمان داشتن، عمل به فرایض دینی و معنوی و تلاش در راستای حفظ شان جامعه و احیای سنت دین مبین اسلام از جمله راهکارهایی است که بقای جامعه را تثبیت می کند.

 

آیت الله اراکی با بیان این که جامعه ایمانی - اسلامی بر اساس هدف خود اجازه ورود بیگانگان را نمی دهد خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به سنت مهم و حیاتی در جامعه بشری اشاره دارد که عمل به آن، بقا و ماندگاری جامعه ایمانی را تضمین می کند.

 

راه وحدت جامعه اسلامی، راه نجات امت مسلمین است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که باید تلاش کنیم جامعه اسلامی به قرآن عمل کند گفت: خداوند متعال جامعه ایمانی را رشد و تعالی می دهد و به وسیله عنایت خود در مسیر مطلوب هدایت می شود و راه وحدت جامعه اسلامی و راه اقتدار جامعه اسلامی و راه نجات امت مسلمین است.

 

آیت الله اراکی با اشاره به مقام شامخ شهید حسین همدانی و دیگر شهدای انقلاب و اسلام اظهار کرد: شهدا نماد ایستادگی ملت ایران اسلامی هستند و شهدای جنگ تحمیلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در تاریخ ماندگار است.

 

شایان ذکر است، قرائت قرآن کریم، مداحی و مرثیه خوانی و قرائت بخشی از وصیت نامه سردار شهید حسین همدانی از دیگر برنامه های هفتمین روزشهادت سردار همدانی در اراک بود./842/پ202/ج

 

ارسال نظرات