۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۹۶۰۸۰
استاد حوزه و دانشگاه:

تشیع لندنی در مسیر منافع استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری با اشاره به جریان شیرازی ها و هتک حرمت این جریان نسبت به بزرگان دینی و ارزش های نظام اسلامی، گفت: امروز باید جریان شیرازی ها منتفی شود، تشیع لندنی در مسیر منافع استکبار است.
حجت الاسلام نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام نظری، استاد حوزه و دانشگاه پیش از ظهر امروز در همایش آمران به معروف و حفظ نظام اسلامی، اظهار داشت: اندیشه و نرم افزار نظام اسلامی از ابتدای خلقت شروع شده است و به امروز رسیده است.

 


وی افزود: در جنگ نرم دشمن به تمام قوای خود مدیریت داده است، رهبری چند اصطلاح دارند که وظیفه گفتمان سازی این مطالب را بر عهده ما می آورد، بی هوشی فرهنگی، غفلت فرهنگی، دغدغه جدی از جمله اصطلاحاتی است رهبری آن ها را بیان کرده است.

 


این استاد سطح عالی حوزه علمیه تبریز با بیان این‌که امروز به محتوای حقیقی دین اسلام و فرهنگ ناب اسلامی هجمه وارد شده است، ابراز داشت: دشمنان به دنبال ساخت اسلام ها و محتواهای ضد ارزشی تقلبی هستند، فضای مجازی از جمله فضا هایی است که حضور ما کم رنگ است.

 


وی ادامه داد: در برابر نرم افزار اسلامی چهار اسلام را در دنیا ایجاد کرده اند، اسلام رحمانی که به معنای اسلام بی ارزش و بی تفاوت است و اسلام سکولار از موارد اسلام های تقلبی است که نسخه آن برای تخریب اسلام حقیقی است.

 


حجت الاسلام نظری تصریح کرد: دشمن با فعالیت در فضای مجازی به دنبال تخریب اندیشه و نرم افزار دین اسلام است، درگیری با سخت افزار نظام ما را از برخوردهای دشمن در فضای مجازی غافل نکند، وظیفه ما مقابله با دشمن در جبهه نرم فرهنگی دشمن است.

 


وی خاطرنشان کرد: تشیع لندنی سومین اسلام تق
لبی است، شیرازی ها به دنبال تخریب وحدت میان شیعه و سنی هستند، تشیع لندنی مانند وهابیت یک مسأله جدا از شیعه و سنی است، تسنن آمریکایی چهارمین اسلام تقلبی است.

 


حجت الاسلام نظری با اشاره به جریان شیرازی ها و هتک حرمت این جریان نسبت به بزرگان دینی و ارزش های نظام اسلامی، تأکید کرد: امروز باید جریان شیرازی ها در تبریز منتفی و ریشه کن شود، تا کی باید در برابر این جریان استکبار پسند سکوت کرد و عکس العمل نشان نداد.

 

وی با تأکید بر جدی گرفتن جریان امر به معروف، تصریح کرد: امر به معروف را نباید سهل گرفت، در عملکرد میدانی در مسأله امر به معروف دچار مشکل هستیم، امروز با هجمه بزرگ علیه ولایت فقیه در فضای مجازی هستیم، چرا در فضای مجازی دچار غفلت هستیم، طبق روایات اگر زمان را نشناسیم دچار خسران بزرگی خواهیم شد.

 

این استاد حوزه بزرگ ترین خطر را تخلیه نماد، محتوا و تحول مفاهیم را در فضای مجازی عنوان و ابراز داشت: چرا فاجعه منا به یک گفتمان مبدل نشد، چرا شناخت شهدا در جامعه رواج نیافت، این ها از کم کاری است، نرم افزار دین اسلام دچار هجمه است و ائمه در دفاع از این نرم افزار جان و ابروی خود را دادند، باید در حفظ این اندیشه از جان و ابروی خود گذشت، از جمله تأکیدات رهبری مسأله تحریف امام از طریق تقطیع سخنان ایشان و تغییر سیرت انقلاب است، مسؤولان امر به معروف حبیب بن مظاهر وار عمل کنند./854/202/ب1

ارسال نظرات