۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۹۶۱۳۳
امام جمعه کوهدشت مطرح کرد؛

ضرورت داشتن سرفصل های تبلیغی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به هدف دشمن در تهاجم فرهنگی و سست کردن اعتقادات جوانان، گفت: برای مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن باید سرفصل های تبلیغی داشته باشیم.
مقابله با تهاجم فرهنگي فرنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان گفت: هدف پیامبران دگرگون کردن فرهنگ جامعه آن زمان بوده است.

 

وی با اشاره به این که فرهنگ از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: پیامبران بنیانگذار فرهنگ عمومی جامعه بودند.

 

حجت الاسلام طهماسبی با بیان این که 90 درصد فرهنگ ما در گذشته است، عنوان داشت: مدیریت فرهنگی در جامعه نیازمند احترام به سنت های نیک جامعه و رفتار فرهنگی دارد.

 

وی در ادامه با بیان این که فرهنگ مجموعه ای از ارزش ها و معیارهای فرهنگی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید در حفظ ارزش های فرهنگی در جامعه تلاش کنیم.

 

امام جمعه کوهدشت با بیان این که تا زمانی که تلقی انسان از خودش تغییر نکند، در این حوزه نمی توان کاری را انجام داد، تصریح کرد: ائمه جمعه و روحانیت با انجام رسالت خویش می توانند در حفظ ارزش های فرهنگی جامعه نقش آفرینی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر کشور ارزش های فرهنگی را از دست بدهد ارزشی ندارد، گفت: در حفظ ارزش های فرهنگی و مقابله با دسیسه های فرهنگی باید برنامه ریزی کرد.

 

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر این که مصوبه های شورای فرهنگ عمومی باید اجرا شود، افزود: باید به مسائل مربوط به نهاد خانواده، بودجه ها و احیای امر به معروف در جامعه اهمیت داده شود.

 

وی با اشاره به این که مأموریت امروز دشمنان سست کردن اعتقاد جوانان است، یادآور شد: امروز، روز نبرد فرهنگی است.

 

امام جمعه کوهدشت با تأکید بر هوشیاری علیه تهاجم فرهنگی دشمن اظهارداشت: باید سرفصل های تبلیغی در این زمینه داشته باشیم.

 

وی با بیان این که انجام کارهای فرهنگی باید ریشه ای باشد، عنوان کرد: در زمینه ارتقا فرهنگ عمومی و اخلاق جامعه با ید از وجود نخبگان بهره مند شویم.

 

حجت الاسلام طهماسبی بیان داشت: امروز، روز بیداری است و نباید از اهداف خویش چشم بپوشیم، چراکه مرگ دشمن بیداری ما است./9459/202/ب3
 

ارسال نظرات