۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۹۶۱۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن به دنبال تغییر باورهای مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: طرح دشمن تغییر تدریجی باورهای مردم است تا به دنبال آن افکار و رفتار مردم تغییر یابد.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع عزاداران حسینی سپاه و بسیج تبریز با تأکید بر این‌که ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف نهضت اصلاح‌گر عاشورای حسینی است، اظهار داشت: هدف امروز دشمنان اسلام و تشیع همان اهداف یزیدیان سال 61 هجری است.

 


وی خاطرنشان کرد: دشمنان با بهره‌مندی از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و راه‌اندازی سایت‌های مختلف به دنبال قبح‌زدایی از معصیت در جوامع اسلامی و فراموشی احکام و اصول مسلم اسلامی و مذهبی هستند، باید دانست که امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف قیام حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) بوده است.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ نرم و تهاجم تمام عیار فرهنگی هر کس جامعه را از طرح های خصمانه دشمنان آگاه کند؛ بزرگ ترین معروف را انجام داده و از طرفی هر کس مردم را از فتنه های دشمنان غافل کند؛ بزرگترین منکر را انجام داده است.

 


وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی به تلاش دشمن برای تغییر باورهای مردم، افزود: طرح دشمن تغییر تدریجی باورهای مردم است تا به دنبال آن افکار و رفتار مردم تغییر یابد. یا این‌که تلاش دارد باورهای اصیل دینی و شیعی ملت ایران را با خرافات و افکار انحرافی بیامیزد.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: عده ای به غلط باور دارند که راه حل مشکلات اقتصادی کشوردر برقراری رابطه با آمریکا است، چراکه دشمن سعی دارد باور بی اعتباری آمریکا در ذهن مردم را تغییر دهد در حالی که شعار " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" یک باور انقلابی است.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که غرب به ویژه آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نیست، تصریح کرد: در طول 37 سال گذشته ثابت شده که تنها با ایستادگی و مقاومت می توان به مطالبات به‌حق خود رسید، ملت ایران عزتمندانه مقابل دشمنان خود ایستاده است؛ که نشأت گرفته از باورهای انقلابی ماست.

 


وی موضع انفعالی در برابر دشمن را عامل غلبه بدخواهان نظام اسلامی ایران دانست و گفت: هر ملتی که در برابر دشمن خود احساس ضعف کند؛ ذلیل و خوار می شود. امروز دشمن به بهانه مذاکرات به دنبال نفوذ در کشور است، باید هوشیار بود و هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را جدی گرفت.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری هفته اول محرم به هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امر به معروف ونهی از منکر واجب دینی مورد تأکید اسلام است و از انگیزه های امام حسین(ع) برای قیام بود. این فریضه مهم دینی مهم‌ترین رسالت انبیا و اولیای الهی است./935/202/ب1

ارسال نظرات