۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۳۲۱
در دهه اول محرم انجام شد؛

برپایی 5 خیمه معرفت در حاشیه شهر مشهد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: پنج خیمه معرفت در مساجد حاشیه شهر مشهد در دهه اول محرم برپا شد.
خيمه معرفت

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد ذاکری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد بیان کرد: با نزدیک شدن  به ایام ماه محرم به منظور آشنایی عموم مردم بخصوص نوجوانان با قیام عاشورا و اهداف آن، بصیرت افزایی، استکبارستیزی، شناخت دوست از دشمن، شبهات و وهابیت خیمه های معرفت با این موضوعات برپا می گردد.


وی خبرداد: خیمه های معرفت در 5 مسجد محوری ابوالفضلی در سیدی، مسجد امام حسین(ع) در مهرآباد، مسجد المهدی در خیابان طبرسی، مسجد 72 تن در خواجه ربیع و مسجد امام علی(ع) در بلوار توس در حاشیه شهر برپا شد.


حجت الاسلام ذاکری در خصوص مخاطبان این خیمه ها گفت: طی هماهنگی با اداره آموزش و پرورش دانش آموزان مناطق به صورت ویژه در این خیمه ها حضور پیدا می کنند و نمازگزاران وعموم مردم نیز می توانند از این خیمه ها بازدید نمایند و برنامه های هر گروه اختصاصی است.


وی افزود: 20 تن از مبلغان برجسته آقا در این خیمه ها حضور دارند و اجرای برنامه و پاسخگویی به سوالات را برعهده دارند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در پایان گفت: این خیمه ها همه روزه از ساعت 8 الی 13:30 و از 15 تا 19تا 12 محرم فعالیت می کنند./930/102/ب1

ارسال نظرات