۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۹۶۳۷۹
استاد حوزه و دانشگاه:

مرگ بر آمریکا شعار آرمانی مکتب امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: جریانی امروز در جای جای ایران با یک هدف خاص می خواهند آن چهره منحوس آمریکایی را به یک چهره مهربانانه و دایه مهربان تر از مادر منقش کنند و شعاری که برگرفته از جان و دل ما و بر اساس آیه های قران و شعار آرمانی مکتب امام خمینی است را از این مردم بردارند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم عزاداری دهه اول محرم که در بخش دابودشت برگزار شد با بیان این که شناخت مکتب حسینی امری مهم و اساسی است، گفت: 1400 سال در مقابل دین ایستادگی کرده و نخواستند مرقد مطهر این امام همام باشد که نورانیت امام حسین(ع) سبب شده است این مکتب بزرگ به نحوی شایسته منتقل شود.


امام جمعه دابو و دشت سر بر ضرورت حفظ جریان و مکتب عاشورای حسینی اشاره کرد و بیان داشت: شهادت امام حسین(ع) یک حادثه نبوده بلکه جریان ممتدی است که ادامه خواهد داشت.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: بهره گیری از ارزش های دینی خنثی کننده توطئه های دشمنان است که می خواهند در مسیر فروپاشی بنیان خانواده گام بردارند که باید از دستورات دین مبین اسلام به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است بهره گیری کنیم.


وی با بیان این که ولایت محوری زندگی انسان را در مسیر عزت و عظمت قرار می دهد، گفت: رهبری معظم انقلاب بیان کردند مواجه ر
سانه ملی با حرک عظیم رسانه ای که با کمک رسانه های نو پدید ایجاد شده همان عرصه پیچیده و بسیار مهم جنگ نرم است و آن روز در جنگ سخت نتوانستند و از این طریق وارد عمل شده که تهدیدی عظیم است و همگان باید مراقب باشند.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: در جای جای کشورهای منطقه شاهد جنگ سخت هستیم و ما ابراهیم گونه در ایران عزیز مقتدرانه زندگی می کنیم که باید بدانیم اسلام در تهدید جنگ نرم است و اهداف دشمن در جریان تهاجم فرهنگی همان اهداف جنگ سخت به صورتی فراگیر و عمیق تر است.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در برابر حربه های دشمنان کوشا باشیم که جنگ سخت سبب برانگیخته شدن احساسات مردم و وحدت و انسجام می شود و این در حالی است که در جنگ نرم انگیزه های مقابله از بین می رود و زمینه ساز اختلاف نیز می شود.


استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جنگ نرم تنها مخصوص ایران اسلامی نیست ولی در موضوع ایران حساب شده کار می کنند و می خواهند با استحاله در مسیر تغییر باطن و سیرت با حفظ صورت و ظاهر آن اقدام کنند.


وی با بیان این که همه پیشرفت های روزافزون محیط مجازی در خدمت تحقق اهداف جنگ نرم است، گفت: مردم ما نسبت به رژیم فاسد و مستبد گذشته پهلوی باورهایی دارند که در جنگ نرم تلاش بر این است تا این گذشته زشت و پلید و سیاه به گذشته ای درخشان و زیبا تغییر کند.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که امروز جنگ نرم در خانه های ما قرار دارد که از طریق ماهواره ها به دنبال هجمه بر اعتقادات مذهبی هستند، بیان داشت: ضرورت دارد خانواده ها در برابر هجمه های دشمنان هوشیاری و مراقبت لازم را داشته باشند تا بتوانیم به مقابله در برابر هجمه های دشمنان پرداخته و در مسیر ترویج ارزش های دینی کوشا باشیم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: جریانی امروز در جای جای ایران با یک هدف خاص می خواهند آن چهره منحوس آمریکایی را به یک چهره مهربانانه و دایه مهربان تر از مادر منقش کنند و شعاری که برگرفته از جان و دل ما و بر اساس آیه های قران و شعار آرمانی مکتب امام خمینی است را از این مردم بردارند.


وی با بیان این که هدف دشمنان تأمین امنیت آمریکا و هدف آمریکا، غرب و بعضی حکام عرب هم ایجاد امنیت لازم برای رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: مخاطبان اصلی جنگ نرم مردم به ویژه نخبگان، دانشگاهیان و عناصر مهم هستند که همه ما باید دست به دست هم دهیم و یک نهضت بیداری و بصیرت ایجاد شود که برگرفته از متن و بطن دین اصیل پیامبر گرامی اسلام باشد.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که دشمنان می خواهند در برابر اعتقادات ما ایستادگی کنند و منکرات را در مسیر معروف قرار دهند، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر امروز در همه خانه ها باید جوشش داشته و درک درست از دین و بیداری به نسبت دسیسه های دشمنان صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: آینده کشور به برکت اهداف، شعارها و حرکت انقلابی جامعه و حضور انبوه نخبگان جوان و حرکت عظیم و پرشتاب علمی و فناوری که آغاز شده است آینده ای روشن و همراه با پیشرفت، اقتدار و نفوذ روزافزون معنوی در منطقه و جهان خواهد بود و کسانی که در این شرایط بدنبال دلسرد کردن نسل جوان از حال و آینده هستند مرتکب خیانت به کشور و ناموس ملی می شوند.
 
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امروز این امتیازاتی که جوانان ما در جای جای جهان اسلام کسب می کنند به طور یقین از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل و شهدای عزیز است، بیان داشت: امثال سردار شهید همدانی ها عزت آفریده و مسیر سعادت را برای ما رقم زدند که باید متوجه این امنیت باشیم.


حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت دارد کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی مسیر اخلاق و صیانت از اسلام و مسلمانان را مورد توجه خود قرار دهند.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: کاندیداهای احتمالی مجلس براساس قانون و دستور شورای نگهبان گام بردارند که در غیر این صورت در صلاحیت یا رد صلاحیت این افراد اثرگذار خواهد بود.


وی افزود: ضرورت دارد کاندیداهای احتمالی مجلس برای شور و شعور مردمی ارزش قائل شده و به شخص و شخصیتی دروغ نگوییم که خط قرمز بنده این مردم هستند و هر زمانی ببینم به شعور مردم توهین شود برخورد خواهم کرده و در تریبون نمازجمعه در برابر آن ها ایستادگی می کنم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کاندیداهای احتمالی مجلس تقوا و صبر را سرلوحه امور خود قرار دهند و وعده هایی که امکان تحقق آن وجود ندارد به مردم نداده و با صداقت در این میدان گام بردارند./1314/202/ب1

ارسال نظرات