۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۹۶۶۰۳

نشست هم اندیشی و توجیهی معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: نشست هم اندیشی و توجیهی معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان بوشهر با حضور 8 معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهر استان برگزار شد.
خواهران بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، صدیقه حمیدی فرد معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در حاشیه برگزاری نشست هم اندیشی و توجیهی معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: این نشست  با حضور معاونین فرهنگی 8 مدرسه علمیه خواهران استان برگزار شد.

 

وی افزود: در این نشست برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی مدارس و نقاط ضعف و قوت  آنان در اجرای برنامه ها و توجیه معاونین فرهنگی جدید در چگونگی اجرای برنامه ها فرهنگی مطرح شد.

 

معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های این نشست استفاده از تجربیات معاونین فرهنگی و انتقال نظرات و پیشنهادات معاونین در راستای بهتر برگزار شدن فعالیتهای فرهنگی مدارس است.

 

حمیدی فرد بیان کرد: جلسات اخلاقی و برنامه های قرآنی در مدارس علمیه از مهم ترین فعالیتهای فرهنگی است که در این نشست بر اهمیت آن تأکید زیادی شده است.

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت های فرهنگی در مدارس علمیه خواهران اظهار داشت: ایجاد و تقویت انگیزه در طلاب جهت شرکت در برنامه های فرهنگی، پرورش و تربیت مبلغه در زمینه های مختلف تبلیغی و برگزاری دوره های آموزشی لازم جهت ورود طلاب خواهر در فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم معاونین فرهنگی در مدارس علمیه است./846/203/ب3

ارسال نظرات