۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۹۶۶۹۲
مدیر کل آموزش و پرورش قم در همایش احلی من العسل:

توفیق خدمت به ائمه طهار با محبت و خدمت به والدین به دست می‌آید

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افتخار عملی به توفیق خدمت در محضر ائمه اطهار علیهم السلام را در گرو خدمت و مَحبت به والدین دانست و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم احترام به والدین را یک امر واجب و در کنار عبادت خود بیان داشته است.
همايش احلي من العسل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید رضا شیخ الاسلام، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ احلی من العسل که در محل شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد برگزاری همایش بزرگ احلی من العسل را از برکات این انقلاب دانست و گفت: امروز که بیش از 8 هزار دانش آموز در سراسر استان قم در امامزادگان و حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها همایشی برای بزرگداشت مقام حضرت قاسم فرزند امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌کنند نشان از بصیرتی است که این انقلاب با پشتوانه قیام عاشورا به این نوجوانان داده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم سبک زندگی اسلامی در خانواده‌های ایرانی را راز سعادت دست یابی به این انقلاب و نظام مقدس دانست و گفت: در تاریخ برای ما افتخار است در خانواده‌هایی متولد می‌شویم که از همان ابتدا ادبیات حسینی را بر ما آموختند.

 

شیخ الاسلام در خطاب به نوجوانان دانش آموز حاضر در همایش احلی من العسل افتخار عملی به توفیق خدمت در محضر ائمه اطهار علیهم السلام را در گرو خدمت و مَحبت به والدین دانست و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم احترام به والدین را یک امر واجب و در کنار عبادت خود بیان داشته است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش بیانیه همایش احلی من العسل را شناسنامه این همایش سوگواری دانست و گفت: پذیرفتن عملی برای نوجوانان ما این است که این بیانیه را تعهدی در محضر حضرت قاسم(ع) بدانند و در مسیر تحصیل و زندگی خود به آن پایبند باشند./837/پ202/ف

ارسال نظرات