۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۹۷۰۱۹
جانشین فرماندهی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق:

تقویت بسیج در ابعاد مختلف موجب اقتدار و استحکام کشور می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) با بیان این‌که تقویت بسیج در ابعاد مختلف موجب اقتدار و استحکام کشور می‌شود، گفت: حفظ سلامت فکری و تقویت ایمان و معنویت بسیجیان و گسترش شجره طیبه بسیج، نیاز به تداوم و گسترش حضور روحانیان و طلاب متعهد حوزه‌های علمیه در تشکیلات گسترده بسیج دارد.
حجت الاسلام سرور

حجت الاسلام سید رضا سرور، جانشین فرماندهی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: روحانیان و طلاب متعهد حوزه‌های علمیه یکی از تأثیرگذارترین اقشار در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تداوم و بقای آن بوده‌اند.


وی تصریح کرد: حضور روحانیت در مصادر امور و ایفای نقش مؤثر آنان در همراهی با رهبری معظم انقلاب اسلامی سبب بسیج توده‌ها شد و پس از پیروزی انقلاب نیز این بسیج مردمی بود که با تدبیر حضرت امام خمینی (ره ) شکل سازمانی به خود گرفته و بیشترین نقش را در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به عهده گرفت و سپر بلای انقلاب در برابر تند باد حادثه ها و فتنه ها و بحران های گشت و دشمنان را از دست بازی به اهداف شومشان بازداشت.

 

جانشینی تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: با اوج گیری خباثت‌های دشمنان اسلام در قالب های گوناگون و گسترش تهدیدات منطقه ای به ویژه اقدامات شیطنت آمیز شیوخ منطقه در حمایت از تروریست های وحشی و دون صفت سفلی و تکفیری و شرآفرینی گسترده آنان در محور مقاومت و تجاوز آشکار به یمن و سهل انگاری عمدی در مدیریت حجاج که به جان باختن کثیری از ضیوف الرحمان در سرزمین امن الهی انجامید

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با تکیه بر اقتدار حاصل از نیروی ایمان نقش بی‌بدیل امت همیشه در صحنه و توان دفاعی و نظامی کشور رسالت الهی خویش را به انجام رسانده و لبه تیز ذوالفقار حیدری را به دشمنان نشان دادند.

 

حجت الاسلام سرور افزود :از سوی دیگر معلوم شد که دشمنان زورگو و مستکبر جز زبان زور نمی فهمند و برای برخورد با آنان باید توان برخورد قهری با دشمنان را تقویت و توسعه بخشید.


وی با تأکید بر اینکه در این میان بسیج یکی  از مهم ترین مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی و عامل اقتدار آفرین است  افزود تقویت آن در ابعاد مختلف ،موجب استحکام و توسعه ی اقتدار کشور خواهد شد و طلاب و روحانیون بسیجی یکی از استوانه های اصلی بسیج در جهت ساخت و استحکام قدرت خواهند بود.


جانشین فرماندهی بسیج طلاب خراسان رضوی  عنوان کرد : حفظ سلامت فکری و تقویت ایمان و معنویت بسیجیان و گسترش شجره ی طیبه ی بسیج ،نیاز به تداوم و گسترش حضور روحانیون و طلاب متعهد حوزه های علمیه در تشکیلات گسترده ی بسیج دارد.

 

وی تصریح کرد : تمامی روحانیان و طلاب به ویژه مدیران و مسؤولان حوزوی با داشتن تعهد و درک ضرورت‌های نظام اسلامی در تمام شرایط همچون یک بسیجی واقعی، حامی و پشتیبان ولایت معظم فقیه بوده‌اند و به بسیجی بودن خود باور داشته و به آن می‌بالند.


جانشین فرماندهی بسیج طلاب خراسان رضوی  با توجه به اینکه در منطق آمار و با توجه به ضرورت سازماندهی و قرار گرفتن در تشکیلاتی هدفمند برای نشان دادن کارآمدی هر چه بیشتر روحانیان در برابر اقدامات گسترده ی فرهنگی و نرم دشمنان تاکید کرد : ثبت نام و حضور روحانیون و طلاب عزیز در مراکز بسیج ضروری و لازم است. 


وی خاطرنشان کرد : بیش از سایرین حضور مدیران اساتید و فضلای حوزه ی علمیه که نقش پیشرو را دارند واجد اهمیت است چرا که طلاب و روحانیون جوان آن بزرگواران را الگوی عملی خود می پندارند و در عمل به بزرگان حوزه اقتدا می کنند.


حجت الاسلام سرور  اظهار کرد: روحانیان و طلاب دوران جنگ تحمیلی هشت ساله، خاطرات گران‌سنگ شخصیت‌های بی‌بدیلی چون مرحوم آیت الله میرزا جواد آقای تهرانی را به یاد آورند که چگونه با کهولت سن و قامتی خمیده اما محکم و استوار چون کوه به یاری رزمندگان اسلام شتافته که این همان رفتار انقلابی و دینی است که امروزه جهت تقویت نظام ولایی به آن احتیاج داریم
/859/303/ب2

ارسال نظرات