۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۹۷۰۴۱
عصر امروز برگزار شد؛

دیدار آیت الله علما با خانواده شهید اهل سنت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما عصر امروز به همراه مسؤولان استان کرمانشاه با خانواده شهید والامقام حسین علیزاده دیدار کردند.
ديدار با شهيد اهل سنت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز به همراه مسؤولان استان کرمانشاه با خانواده شهید اهل سنت حسین علیزاده دیدار کردند.

 


آیت الله علما با اشاره به مجاهدت فوق العاده شهدای دفاع مقدس عنوان داشت: رزمندگان اهل سنت در کنار دیگر رزمندگان اسلام، عملیات های بزرگی را رقم زدند و حماسه ای جاوید آفریدند.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان این که اتحاد و انسجام میان مسلمانان حائز اهمیت است تصریح کرد: قطعأ موفقیت هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به دست آوردند مرهون اتحاد و یکپارچگی تمامی اقشار جامعه است.

 


وی شهدای اهل سنت را پاسدار ارزش های انقلاب و اسلام خواند و خاطر نشان کرد: آمار شهدای اهل سنت نشان دهنده عشق و وفاداری آن ها به جمهوری اسلامی ایران است، قطعأ تعصب و عشق به وطن شهدای اهل سنت در کنار دیگر رزمندگان از سقوط انقلاب جلوگیری کرد و اجازه تجاوز به خاک وطن را به دشمنان انقلاب ندادند.

 


امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: شهدای اهل سنت، با توجه به رهنمودهای قرآن کریم و الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) از میهن و ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری کردند و سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شدند.

 


آیت الله علما پرورش گروهک های تروریستی همانند داعش را خطری بزرگ برای جهان اسلام دانست و ابراز داشت: تنها عامل نجات دهنده اسلام و حفظ آن از خطرهای دشمنان، حفظ اتحاد و انسجام میان مسلمانان است.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: متأسفانه امروزه دشمنان اسلام، مسلمانان را به راحتی در سوریه، عراق، یمن و حتی در بیت الله الحرام به شهادت می رسانند و این را افتخار می دانند، قطعأ سدی با یکپارچگی مسلمانان مانع از جنایات متعدد دشمنان اسلام خواهد شد.

 


وی در پایان با اشاره به رشادت های شهید اهل سنت حسین علیزاده بیان داشت: شهید علیزاده با افتخار به عنوان بسیجی و بعدها به عضویت سپاه پاسداران درآمد و جانانه از انقلاب اسلامی ایران پاسداری کرد و به مقام رفیع شهادت نائل گردید./857/202/ب1

ارسال نظرات