۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۲۹۷۱۰۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

دست دوستی آمریکا برای نفوذ در لایه های مختلف نظام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با تأکید بر این‌که جامعه حزب الله و ملت از نفوذ دشمن در مرحله پسابرجام جلوگیری کنند، گفت: تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت در جلوگیری از نفوذ دشمن است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برجام به خوبی یا بدی انجام شده است، گفت: مسأله اصلی امروز مرحله پسابرجام است که باید مسؤولان و دوستداران نظام روی این موضوع تمرکز داشته باشند.

 

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی آمریکا به این مهم پی برده‌اند که با خط و نشان کشیدن، تشر زدن و تهدید کردن جامعه ایران اسلامی نمی‌توانند به اهداف خود برسند که این واقعیت را در طی 36 سال گذشته به خوبی درک کرده اند.

 

حجت الاسلام محمدی با یادآوری جنایات آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون، گفت: آمریکا از هر روش و طریقی که توانسته نسبت به ملت ایران ظلم کرده است، اما در شکست ایران اسلامی موفق نبوده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این‌که در مذاکرات هسته ای آمریکا دست دوستی به سوی ایران دراز کرده است تا بتواند در لایه های مختلف نظام نفوذ کرده و به اهداف شوم خود برسد، گفت: جامعه حزب الله و ملت ایران نباید اجازه دهند که دشمن فرصت نفوذ به کشور را بدست آورد.

 

وی با تأکید بر این که نفوذ دشمن موجب بازماندن از اهداف انقلاب می شود، گفت: تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت در جلوگیری ازنفوذ دشمن است.

 

به گفته وی، هیچگاه مردم و جامعه در جمهوری اسلامی سرگردان و بلاتکلیف نیستند، چرا که وجود ولایت فقیه مانند نور هدایت است که مسیر را برای حرکت و مقابله با دشمن روشن می کند.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان این که باید سرباز پا برهنه ولایت باشیم و دستورات ولی فقیه را بپذیریم، گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با نفوذ فرهنگی دشمنان هشدار داده است، از این رو باید مراقب تا دشمن نتواند در جنگ نرم جامعه ایرانی را شکست دهد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: مسؤولان و مردم از نفوذ پسابرجام جلوگیری کنند تا آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب فراموش نشود و بتوانیم به تأسی از امام حسین(ع) در مسیر نورانی انقلاب اسلامی حرکت کنیم./1307/303/ب2

ارسال نظرات