۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۹۷۱۱۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

خروج از مسیر اصلی انقلاب انسان را به انحراف می کشاند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مزدوری بیگانگان انسان را در مسیر انحراف قرار می دهد، گفت: حمد و ستایش برای خداوند متعال است که نباید بیگانگان را ستایش کرده و بخواهیم مزدوری کنیم که اگر حواس انسان جمع نباشد دشمنان کاری می کنند از مسیر اصلی خارج شویم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم زیارت عاشورا که در حسینیه شهدای بیت امام جمعه آمل برگزار شد اظهارداشت: برای ما افتخار و سعادتی است که در میان جمعیت میلیاردی جهان این دین و شریعت را انتخاب کردیم که عالی ترین مکتب است.


امام جمعه آمل با بیان این که اگر از عاشوراییان در برنامه های زندگی خود بهره گیری کردیم می توانیم به جایگاه والایی برسیم که حق و دین امری ارزشی و والا است، بیان داشت: دشمنان می خواهند هجمه به دین و قرآن وارد کنند که ضرورت دارد همه ما دفاع کنیم.


وی با اشاره به این که شرافت و سلسله مراتب اقتضا می کند هر موجودی امر عالی را حفاظت کند، خاطرنشان کرد: ائمه معصومین(ع) حجت الله و از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار هستند که بهره گیری از سیره نورانی این بزرگواران زمینه ساز سعادت انسان می شود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: دین بسیار ارزشمند است که ایثار و شهادت های بسیاری صورت گرفته تا برای ما باقی بماند که غذای روح و جان بشر است و باید در برابر خطراتی که بر آن می شود سپر واحدی شویم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که خون دل های بسیاری خورده شد تا دینی که با ما انس دارد محافظت شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام در راه دین اذیت های بسیاری شده و عده ای دردسرهایی ایجاد کردند که بعضی از انسان ها خطرناک هستند.


امام جمعه آمل با اشاره به این که همه ما در معرض امتحان قرار داریم و ضرورت دارد مراقب خود باشیم، افزود: عاشوراییان کار خود را کردند و ما در میان دو راهی قرار دادیم که باید در مسیر حق، خیر و نیکی ها گام برداریم.


وی تصریح کرد: بعضی به حدی می رسند و خود را بالاتر از همه می دانند که باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم و مراقبت شایسته ای صورت دهیم تا بتوانیم به مقامات والا دست پیدا کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: بسیاری از مدعیان امامت و خدایی داریم که در زندان ها به سر می برند و عده ای آنقدر کثیف می شوند که روی بسیاری برای خود داشته و می گویند بر همه امور آگاهی داریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که درد بی درمانی است که بعضی ادعا می کنند شب و روز امام زمان(عج) را می بینیم و با بالا در ارتباط هستیم، گفت: دین ارزش دارد که باید با جان و دل در مسیر بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) و معارف قرآنی کوشا باشیم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که مزدوری بیگانگان انسان را در مسیر انحراف قرار می دهد، بیان داشت: حمد و ستایش برای خداوند متعال است که نباید بیگانگان را ستایش کرده و بخواهیم مزدوری کنیم که اگر حواس انسان جمع نباشد دشمنان کاری می کنند از مسیر اصلی خارج شویم.


وی خاطرنشان کرد: دین امری جاویدان است که اصحاب و یاران سرور و سالار شهیدان در روز عاشورا از جان های پاک و گرانقدر خود گذشتند تا زمینه ماندگاری دین و ارزش ها را فراهم کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ماه محرم فرصت ارزشمندی برای تعالی و تکامل انسان است، گفت: حضور در محافل و مجالس عزاداری باید زمینه ارتقای معنویت و مراتب وجودی انسان را فراهم کند تا بتوانیم در مسیر تقرب الی الله گام برداریم./1314/202/ب1

ارسال نظرات