۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۹۷۱۱۹
معاون دادستان انقلاب قزوین:

علم کردن جریان داعشی تکفیری برای مقابله با موج گرایش به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون دادستان انقلاب قزوین گفت: جریان تکفیری داعشی با نشان دادن چهره خشن و زشت از اسلام در حال تلاش است تا آنچه از اسلام در اذهان باقی می ماند چیزی متفاوت از اسلام واقعی باشد.
حجت الاسلام محسن کرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام محسن کرمی معاون دادستان انقلاب قزوین، صبح امروز در جمع عزاداران مسجد غیاث آباد قزوین با بیان این‌که جریانی از سوی دشمن برای نشان دادن چهره اسلام به جهان به شیوه ای متفاوت و متضاد از چهره واقعی در حال تلاش است، گفت: جریان تکفیری داعشی با نشان دادن چهره خشن و زشت از اسلام در حال تلاش است تا آنچه از اسلام در اذهان باقی می ماند چیزی متفاوت از اسلام واقعی باشد.

 

وی تصریح کرد: دلیل حمایت رسانه‌های غربی از این جریان‌ها که با نام اسلام در حال فعالیت است این است که طبق تحقیقات و نظرات کارشناسان زبده غربی تا چند سال آینده جمعیت مسلمانان در اروپا و اکثر کشورهای جهان رشد قابل توجهی خواهد داشت و موج گرایش به اسلام فراگیر خواهد شد.  

 

حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: طبق نظر محققان تا سال 2040 جمعیت مسلمانان فرانسه غالب بر سایر ادیان خواهد شد و یا در شهر آمستردام بیش از 50 درصد جمعیت آن مسلمان خواهند شد. این اتفاق در کشورهای دیگر جهان نیز رخ خواهد داد. از این رو آنها در تلاشند تا با خشن نشان دادن اسلام و یا بی‌خاصیت و سست جلوه دادن این دین آسمانی انگیزه مسلمان شدن را از شهروندان خود بگیرد.

 

این مسؤول با اشاره به آثار انقلاب اسلامی در میان مردم جهان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم جهان با چهره ای از اسلام آشنا شدند که تازگی و طراوت بسیاری داشت از این رو موج گرایش به اسلام روز به روز به برکت انقلاب اسلامی در حال رشد است و این سبب ترس و اضطراب دشمنان از فراگیرشدن اندیشه انقلابی در جهان می‌شود.

 

وی با نگاهی به عملکرد جریان تکفیری داعشی در سوریه، عراق و دیگر کشورها عنوان کرد: این جریان موهوم با نام اسلام هر جنایتی را انجام می‌دهند و با رسانه ای کردن آن مدعی هستند که حدود و احکام الهی را اجرا کرده اند.

 

معاون دادستان انقلاب قزوین افزود: در حقیقت گروهی جلاد صفت و گروهی نادان با جذب در این جریان و نشان دادن چهره ای خشن از این دین آسمانی موجی از اسلام‌هراسی را در جهان ایجاد کرده‌اند که این هدف پنهان سرکردگان و حامیان اصلی این گروه است.

 

این کارشناس دینی با بیان این‌که علم کردن داعش و امثال آن در حقیقت برای کم کردن آثار انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: هدف پنهان تفکر زشت داعش با خشونتی که در حال نشان دادن آن هستند هیچ استدلال و منطق اسلامی ندارد و بسیار وحشیانه است، برای لکه‌دار کردن چهره اسلام است تا کسی میل به آن نداشته باشد.

 

حجت‌الاسلام کرمی در پایان تاکید کرد: باید مراقب دسیسه‌های آشکار و پنهان دشمن بود و با مطالعه و افزایش بصیرت و اگاهی از طریق شناخت اسلام ناب محمدی گامی در جهت شناساندن چهره واقعی اسلام برداشت./955/202/ب1

ارسال نظرات