۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۷۱۲۴
امام جمعه موقت ساری:

عرصه فرهنگی کشور با حضور خواهران در حوزه‌های علمیه بیمه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به خدمات شایات توجه حوزه‌های علمیه خواهران در سطح جامعه گفت: حضور خواهران در حوزه‌های علمیه نظام و کشور را در عرصه فرهنگی بیمه می­کند.
حجت‌الاسلام محمد قاسمي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری، با بیان اینکه حضور خواهران در حوزه‌های علمیه نظام و کشور را در عرصه فرهنگی بیمه می­کند، گفت: پیامبر اکرم(ص) درباره علما می‌فرمایند «مثل‌ العلماء فی‌الارض کالنجوم فی السماء یهتدی بها فی ظلمات البر و البحر».

 

حجت‌الاسلام قاسمی بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و با رهبری و زعامت رهبری کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رویشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نام حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور به پا شد.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره حوزه‌های علمیه خواهران، ادامه داد: این‌که ایشان فرمودند «حوزه‌های علمیه خواهران پدیده عظیم و مبارکی است»، تعبیر بسیار زیبایی است به دلیل این‌که جامعه امروز نیازمند به تحصیل علوم دینی از ناحیه خواهران است.

 

حجت‌الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: امروز شاهد خدمات شایان توجه حوزه‌های علمیه خواهران در سطح جامعه هستیم و خواهران مبلغ در سراسر کشور به ویژه در استان مازندران دارای اثرگذاری و فعالیت‌های دینی هستند.

 

وی با بیان این‌که در آینده‌ای نزدیک چند پدیده نوپای تهاجم فرهنگی در عرصه فرهنگی کشور به وجود خواهد آمد، گفت: حضور خواهران در حوزه‌های علمیه نظام و کشور را در عرصه فرهنگی بیمه خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت ساری تلاش در مسیر تربیت بانوان طلبه را دارای اجر دانست و افزود: امیدواریم خداوند متعال خدمت‌گزاران حوزه‌های علمیه را در این عرصه یاری کند./998/د102/ی

 

منبع: مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران

ارسال نظرات