۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۹۷۵۶۵
حجت الاسلام سالک کاشانی:

نامه رهبری فصل الخطاب موضوع هسته ای است/ تأیید برجام به معنای اعتماد به آمریکا نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که استکبار ستیزی ربطی به برجام ندارد و برجام نیز به معنای اطمینان و اعتماد به آمریکا نیست، گفت: آمریکا خصم و دشمن سرسخت ایران اسلامی است.
حجت الاسلام سالك

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با بیان این که نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور در رابطه با برجام، فصل الخطاب موضوع هسته ای در کشور است، گفت: دولت و مردم باید در سال همدلی و همزبانی به این فصل الخطاب پایبند باشند.

 

وی افزود: رهبری مطالب را به شکلی نوشته است که ضمن تعریف چارچوب برای دولت جمهوری اسلامی ایران، برای 5+1 نیز چارچوبی مشخص تعیین شده است.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با یاد آوری این که رهبر معظم انقلاب بر ضمانت کتبی لغو حتمی تحریم ها تأکید کرده است، گفت: برجام دارای نقاط ضعف زیادی است که نباید از آن غفلت کرد، چرا که غفلت از برجام، به منافع کشور ضربات سنگی وارد می کند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که نامه رهبری مانع ورود ضربه به منافع کشور می شود، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب نسخه ای جدید برای ایران و طرف مذاکره کننده است که در اجرای برجام باید بر اساس آن اقدام شود.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از هوشیاری دولت در اجرای برجام با در نظر گرفتن بندهای 9 گانه نامه رهبری انقلاب، گفت: ایران اسلامی دارای اصولی است که باید بر اساس آن عمل کرد.

 

به گفته وی، یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران، خصم و دشمنی سرسخت بودن آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی است، از این رو آمریکا به هیچ عنوان قابل اطمینان نیست.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با تأکید بر این که استکبار ستیزی از اصول اعتقادی ایران است که از آن دست بردار نخواهیم بود، گفت: استکبار ستیزی ربطی به برجام ندارد و برجام نیز به معنای اطمینان و اعتماد به آمریکا نیست./1307/ت302/ش

ارسال نظرات