۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۹۷۶۹۲

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ تشیع لندنی مجری استکبار در ایجاد اختلاف بین مسلمانان، سیری در مقاتل و تاریخ نگاری عاشورا در برنامه «نقد و نظر» و تأملی برشگفتی‌های مدل رهبری امام حسین(ع) در برنامه «اندیشه‌ها» از عناوین اخبار کوتاه رادیو معارف است.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا،  تشیع لندنی مجری استکبار در ایجاد اختلاف بین مسلمانان، سیری در مقاتل و تاریخ نگاری عاشورا در برنامه «نقد و نظر» و تأملی برشگفتی‌های مدل رهبری امام حسین(ع) در برنامه «اندیشه‌ها» از عناوین اخبار کوتاه رادیو معارف است.

 

 

 

تشیع لندنی مجری استکبار در ایجاد اختلاف بین مسلمانان

 

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت در گفتگو با رادیو معارف سران تشیع لندنی را مزدور استکبار در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست.

 

حجت الاسلام علی رضا ایمانی، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت شب گذشته در گفتگو با برنامه گفتگوی 21 رادیو معارف در پاسخ به این سؤال که تشیع انگلیسی چه اهدافی را دنبال می‌کند گفت: سران تشیع لندنی، مزدور انگلیس و استکبار بوده و دستورالعمل‌های دشمنان اسلام و تشیع را تحقق می‌بخشند.

 

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به این که انگلیس تلاش می‌کند تا از افرادی که بی خبر از اسلام و تشیع هستند برای ضربه زدن به تشیع پشتیبانی و حمایت کند، تصریح کرد: این افراد، دستورات انگلیس در خصوص جریان سازی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان و پیوند زدن خرافات به تشیع را پیگیری می‌کنند.

 

وی به برخی اقدامات مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مقابله با تشیع لندنی اشاره کرد و گفت: مردم باید معارف ائمه علیهم السلام را از منابع اصیل جویا شوند.

 

«گفتگوی 21» با تلاش گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی به تهیه کنندگی سیدمحمد مهدی رکنی با اجرای جواد امامی شنبه تا پنجشنبه ساعت 15:21 از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود.

 

  

سیری در مقاتل و تاریخ نگاری عاشورا

 

حجج اسلام رنجبر و هدایت پناه در برنامه «نقد و نظر» مقاتل و منابع مشهور تاریخ عاشورا را بررسی می‌کنند.

 

کاری از گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه کنندگی علی برخورداری یکشنبه‌ها ساعت 45:14 از صدای فضیلت پخش می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای دریافت فایل صوتی برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «نقد و نظر» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.

  

 

تأملی برشگفتی‌های مدل رهبری امام حسین(ع)  

 

رادیو معارف در برنامه «اندیشه‌ها» شگفتی‌های مدل رهبری امام حسین علیه السلام را تبیین می‌کند.

 

حجت الاسلام علی اصغر علوی در برنامه «اندیشه‌ها» ضمن تحلیل وقایع پیش و پس از عاشورای سال 61 به بررسی شگفتی‌های مدل رهبری امام حسین(ع) در مقیاس الگوی رهبری می‌پردازد.

 

برنامه «اندیشه‌ها» با تلاش گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه کنندگی ابوذر رجبی و اجرای حسین حیدری دوشنبه 4 آبان ساعت 45: 14 از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه‌های پخش شده به صفحه اختصاصی برنامه «اندیشه‌ها» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./998/ت303/ی

 

منبع: رادیو معارف

 

ارسال نظرات