۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۷۷۳۵
سرپرست اداره فزهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب استان اصفهان تا 25 آبان ماه تمدید شد.
مهدي پايون سرپرست اداره فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

مهدی پایون سرپرست اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگی هنری ویژه طلاب استان اصفهان تا 25 آبان ماه تمدید شد.

 

 

وی در ادامه ابراز داشت: به دلیل ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و اعزام گسترده طلاب و مبلغان به اقصی نقاط کشور برای تبلیغ دین مبین اسلام، زمان ثبت نام دوره های آموزشی فرهنگی هنری تا 25 آبان ماه تمدید شد.

 

 

پایون با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ابزارهای هنری بی شک، رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ وتبلیغ پیام است.» گفت: ثبت نام در شش دروه برگزار خواهد شد که عبارتند از دوره آموزش روزنامه نگاری فرهنگی، دوره آموزش داستانک نویسی، دوره آموزش عمومی فنون شعر، دوره آموزش تخصصی شعر کودک و نوجوان، دوره آموزش کاربردی طنز فاخر و دوره آموزش  تخصصی خوشنویسی شامل خط تحریری، نستعلیق، شکسته و استایل.

 

 

وی از ثبت نام در این دوره برای طلاب خواهر و برادر استان اصفهان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند به صورت همزمان در چند دوره ثبت نام کنند و  هنگام ثبت نام علاقه مندان متعهد می شوند دوره های انتخابی را طبق برنامه تا پایان حضور داشته باشند.

 

 

سرپرست اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید بر این که ظرفیت پذیرش محدود می باشد، خاطرنشان کرد: گواهی پایان دوره، و اهداء جوایز نفیس به نفرات برتر و عضویت در حلقه های علمی، فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای شرکت کنندگان می باشد.

 

 

وی استفاده از آثار در سایت ها و روزنامه های استانی را یکی از مهم ترین اهداف این دوره عنوان کرد و افزود: معرفی نفرات برتر به مراکز فرهنگی هنر، ارتقاء رتبه تبلیغی، شرکت در جشنواره فرهنگی هنری و پرداخت حق التألیف ویژه دوره روزنامه نگاری فرهنگی را از دیگر مزایای این دوره برشمرد.

 

 

پایون در پایان گفت: طلاب خواهر و برادر علاقه مند برای ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی  www.Morsalat.ir مراجعه کنند./939/302/ب3

ارسال نظرات