۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۹۷۷۹۱
استاد حوزه و دانشگاه:

رویکرد شبکه‌های ماهواره‌ای تخریب اعتقادات و مبانی دینی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: رویکرد شبکه های ماهواره ای تخریب اعتقادات و مبانی دینی است که باید هوشیاری شایسته ای داشته باشیم و این شبکه ها با برنامه های خود به دنبال تحقق اهداف ایادی استکباری هستند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در نشست هم اندیشی مدیران امور ایثارگران شهرداری های مازندران که به همت شهرداری دابودشت برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در استقامت و اقتدار قرار دارد به برکت حضور ایثارگران است که به این عزیزان افتخار می کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که اگر ایثارگری ها و جانفشانی های ایثارگران نبود دشمنان تسلیم ما نمی شدند، خاطرنشان کرد: سران ارتجاعی کشورهای غرب در برابر ایران اسلامی به زانو درآمدند و به واسطه خون های پاک شهدا به عزت و عظمت دست پیدا کردیم.


وی با اشاره به این که ایثارگران با اقتدای به ولی فقیه زمان خود گام برداشتند و امروز نیز در مسیر تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داریم، بیان داشت: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب همواره راهشگا است که تحقق آن نظام اسلامی را در جایگاه اقتدار و تعالی قرار می دهد.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: سخنان گرانقدر مقام معظم رهبری در خصوص حادثه منا رعب و هراس در دل آل سعود ایجاد کرد و این امر نشانگر صلابت و اقتدار ولایت فقیه است که باید قدر رهبری معظم انقلاب را به نحوی شایسته بدانیم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ما مدیون ایثارگران و جانبازان هستیم که ضرورت دارد حمایت های ارزنده ای از این عزیزان صورت گیرد، گفت: افتخار می کنیم نظام اسلامی در جایگاه عزت قرار دارد و باید این مسیر ارزشمند را مستحکم و تقویت کنیم.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متاسفانه در خندق فرهنگی قرار داریم، بیان داشت: انتظار ما از نیروهای ارزشی است که سکوت اختیار نکرده تا امربه معروف و نهی از منکر به عنوان نهضتی در کشور تبدیل شود.


وی خاطرنشان کرد: رویکرد شبکه های ماهواره ای تخریب اعتقادات و مبانی دینی است که باید هوشیاری شایسته ای داشته باشیم و این شبکه ها با برنامه های خود به دنبال تحقق اهداف ایادی استکباری هستند.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ماه محرم و نهضت حسینی فرصت ارزشمندی در راستای تقویت معرفت دینی است، گفت: وقتی برنامه نداشته باشیم دشمنان از فرصت های والا و گرانقدر ما بهره برداری می کنند که ضرورت دارد گام های شایسته ای برداریم.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که بهره گیری از نهضت حسینی تعالی بخش سعادت و رستگاری انسان است، بیان داشت: ضرورت دارد از داشته های ارزشمند و و والای خود در راستای تعالی و تکامل بهره گیری کنیم که برکات و ثمرات گرانقدری دارد.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: مدیران وظیفه دارند نسبت به مبانی حقوقی ایثارگران اهتمام شایسته ای داشته و تلاش کنند از ظرفیت های موجود در راستای حمایت از این عزیزان بهره گیری کنند.


وی در پایان با بیان این که دابودشت شهر مردمان ولایت مدار و بزرگان است، گفت: خدمات و تلاش های ارزشمندی به مردم در حال انجام است که جای تقدیر و سپاس از همه خدمت گزاران دارد.


علی قاسمی، شهردار دابودشت نیز در این نشست با بیان این که ایثارگران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی دارند که ضرورت دارد نسبت به مسائل مختلف جریان شناسی کنیم، بیان داشت: جریان سلفی و تکفیری با ماسک دین دارد ریشه به تیشه اسلامی می زند.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد سربازان ولایت تحولات را شناخته تا ایران اسلامی در پیچ تاریخی به سلامت عبور کند که هر کدام از ما وظیفه مهمی برعهده داریم.


شهردار دابودشت با بیان این که ما وظیفه مهمی برعهده داریم و هر مدیری باید معرف نظام اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: امروز شهدا و خانواده های این عزیزان از ما انتظار دارند تا منویات رهبری معظم انقلاب را اجرایی کنیم.


قاسمی تصریح کرد: نظام سلطه عقبه جریان داعش و گروه های تکفیری با هدف بحران آفرینی در منطقه است تا بتواند حیاط خلوتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند./1314/202/ب3

ارسال نظرات