۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۷۸۱۴
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

حاشیه های برجام مهمتر از خود برجام است

خبرگزاری رسا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سلطه و نفوذ بیگانگان در برجام را مطرح کردند و باید به حاشیه های برجام توجه بیشتری شود.
حجت الاسلام محمديان رييس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم تکریم و معارفه مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهید بهشتی که پیش از ظهر امروز دوشنبه چهارم آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به حضور نخبگان علمی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشگاه بهشتی قله آموزش کشور است و جایگاه ویژه ای را در بین دانشگاه های کشور دارد.

 

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه دانشگاه شهید بهشتی امیدهای فراوانی در رتبه های علمی به ویژه بخش علوم انسانی دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تدین و انقلابی بودن به این دانشگاه افتخار می کنیم، امیدوار هستیم توفیق بیشتری نصیب این دانشگاه شود و  بتواند گام های بزرگ تری را بردارد.

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه در فرهنگ اسلامی فارغ التحصیلی معنا نداد، تصریح کرد: انسان تا توان دارد باید کار کند چرا که عمر انسان کوتاه است و برای همین مومنان باید تلاش بیشتری را انجام دهند.

 

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به وقایع سال 61 هجری در زمان امام حسین (ع) گفت: در زمان امام حسین (ع) مردم به مکه رفتند اعمال حج را انجام دادند، لبیک و ذکر می گفتند و اعمال حج خود را انجام دادند اما امام حسین (ع) قیام کرد چرا که افرادی که شایسته نبودند زمامداری اسلام و امور مسلمین را به عهده گرفته بودند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید به ریشه این جریانات پرداخت، عنوان کرد: ما در دنیایی زندگی می کنیم که استکبارگران کاری با اعمال مسلمانان  اعم از روزه و نماز خواندن ندارند اما زمام امور مسلمین و مومنان به دست نااهلان است.

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه حاشیه های برجام مهم تر از خود برجام است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سلطه و نفوذ بیگانگان در برجام را مطرح کردند و باید به حاشیه های برجام توجه بیشتری شود.

 

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به درس بزرگ امام حسین (ع) گفت: باید فرعیات را کنار زد و به ریشه  توجه کرد، نظام سلطه اهداف خود را دنبال می کند، ملت ما 37 سال ایستادگی کرد و عزتی که انقلاب ما در دنیا دارد به خاطر ایستادگی است و سایر ملت های آزاده از کشور ما الهام می گیرند.

 

 وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد که در مقابل این ایستادگی صف آرایی کند، گفت: استکبار کشور های یمن و و فلسطین را مورد حمله قرار داده است، وضعیت کشور های سوریه، عراق، مصر، لیبی، تونس، افغانستان و پاکستان به اسم حقوق بشر و دموکراسی نتیجه اقداماتی است که استکبار انجام می دهند.

 

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پایان صحبت های خود پیام عاشورا و امام حسین (ع) را ریشه در مقابله با ظلم ها دانست و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی راهبر و ادامه دهنده قیام امام حسین (ع) است تا زمانی که نام جمهوری اسلامی و هویت انقلاب اسلامی باقی بماند.818/پ202/ش

ارسال نظرات