۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۹۸۰۱۵

مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه قرآن و حديث

مسلم خرمشاد، مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز نام نویسی مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد و افزود: این دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

 

وی با اشاره به مزایای آموزش غیر حضوری گفت: تحصیل همزمان در این دانشگاه و دیگر مراکز آموزش عالی بلامانع است و همچنین مدرک این دوره با نظر وزارت عوم اعطا می‌شود و امکان تحصیل در مقاطع بالاتر وجود دارد و آقایان می‌توانند از معافیت تحصیلی نیز استفاده کنند.

 

خرمشاد با بیان این که دانشگاه قرآن و حدیث نخستین دانشگاه مجازی در زمینه آموزش علوم قرآن و حدیث در جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در دو رشته علوم قرآن با کد رشته 23690 و رشته علوم حدیث با کد رشته 23689 دانشجو می‌پذیرد که نام نویسی تا تاریخ هفتم آبان 94 ادامه خواهد داشت و علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش می‌توانند در این دانشگاه نام نویسی کنند و نتایج در نیمه دوم آبان اعلام خواهد شد.

 

وی در تبیین کیفیت این روش آموزش گفت: مباحث درسی به صورت هفتگی برای دانشجو ارسال می‌شود و هر سه هفته یک بار دانشجو می‌تواند به صورت آنلاین با استاد در ارتباط باشد و رفع اشکال کند و در آخر ترم به صورت حضوری امتحانات برگزار می‌شود.

 

خرمشاد افزود: داشتن مدرک پیش دانشگاهی تا تاریخ 30 بهمن 94 برای نام نویسی الزامی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.vu.Qhu.ac.ir مراجعه کنند./843/ت302/ی

ارسال نظرات