۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۹۸۰۴۳
امام جمعه موقت خرم آباد:

اعدام شیخ نمر سقوط حتمی آل سعود را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: با اعدام شیخ نمر، سقوط حتمی رژیم آل سعود با شتاب بیشتری رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام متقي نيا ، امام جمعه موقت خرم آباد

حجت الاسلام قاسم متقی نیا امام جمعه موقت خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با صدور حکم اعدام شیخ نمر، از روحانیان و علمای برجسته تشیع عربستان سعودی گفت: اصل دستگیری و محاکمه شیخ نمر نمایش سیاسی است.

 

وی با بیان این که شیخ نمر جرمی مرتکب نشده است، افزود: شیخ نمر دو خواسته عمده داشته است که خلاف قانون نیست.

 

حجت الاسلام متقی نیا اعطا حق شهروندی شیعیان و عمل به احکام اسلام را از خواسته های مهم شیخ نمر بیان کرد و اظهار داشت: این خواسته ها مطابق قوانین اسلام و بین المللی است.

 

وی با بیان این که اصل ماجرا یک نمایش از سوی عربستان سعودی است، عنوان کرد: اگر عربستان سعودی این حماقت را مرتکب شود، خون شهید ترزیقی به رگ های غیرت مسلمانان خواهد شد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: به شهادت رسیدن شیخ نمر، موجب قیام مسلمانان خواهد شد و به زیان عربستان سعودی است.

 

وی در ادامه با اشاره به تبعات صدور حکم اعدام شیخ نمر اظهار داشت: حکم اعدام شیخ نمر از عوامل شتاب زا در سرنگونی رژیم نامشروع آل سعود است.

 

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که ملت مسلمان در برابر جنایت های آل سعود سکوت نمی کنند، خاطرنشان کرد: عربستان باید از این اقدامات کینه جویانه دست بردارد.

 

وی با اشاره به جان باختن زائران در حادثه منا یادآور شد: صدور حکم اعدام شیخ نمر اوج خیانت آل سعود را نشان می دهد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با محکوم کردن اقدام آل سعود در صدور حکم اعدام شیخ نمر، روحانی مبارز عربستان گفت: نتیجه این اعمال و اقدامات آل سعود تضعیف شدن پایه های حکومتی عربستان در منطقه است./9459/302/ب3

ارسال نظرات