۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۸۱۴۷
صلاحی:

تاریخ نتیجه خوش‌بینی به آمریکا را مشخص کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: خوش بینی به آمریکا دولت مصدق را سرنگون و آمریکا را 32 سال به کشور مسلط کرد.
دکتر سهراي صلاحي، رييس سازمان بسيج اساتيد کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سهراب صلاحی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور عصر امروز در کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 تمامی معادلات غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را بر هم زد.

 


وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ورق ها را برگرداند و پای استعمار را از کشور قطع کرد، خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌های آمریکا در طول 37 سال گذشته، با هدف نفوذ به انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده است، در مسأله مذاکرات هسته‌ای و برجام نیز هدف نهایی همین مسأله بوده است.

 


صلاحی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران در نقطه مقابل منافع غرب در منطقه مهم خاورمیانه قرار دارد، تصریح کرد: مشکل غرب با انقااب اسلامی ایران در اینجاست که انقلاب اسلامی توانست منطقه را از یوغ استکبار جهانی و آمریکا آزاد کند، در واقع بال عملیاتی آمریکا در منطقه چیده شد.

 


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با تأکید بر این‌که انقلب اسلامی ایران در تضاد ایدئولوژیکی با منافع غربی است، افزود: برای رسیدن به هدف انقلاب اسلامی یعنی تبدیل شدن به قدرت بین المللی الزاماتی وجود دارد، که باید سیاست های راهبردی نظام اسلامی احصا شود تا دولت ها نتوانند سیاست ها را بالا پایین کنند.

 


وی با بیان این‌که تاریخ نتیجه خوش‌بینی به آمریکا را مشخص کرده است، تصریح کرد: خوش‌بینی به آمریکا در طول تاریخ ایران را زمین گیر کرده است، خوش بینی به آمریکا دولت مصدق را سرنگون کرد و آمریکا را 32 سال به کشور مسلط کرد. اعتماد به آمریکا نه تنها نفعی برای ایران ندارد، بلکه کاملا مضر است.

 


صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت متزلزل رژیم آل سعود در منطقه ادامه داد: وقتی وزیر خارجه بی شعور آل سعود علیه ما حرف می زند، چرا باید دولت منتظر باشد تا رهبری به میدان آمده و جواب آنان را بدهد؟ قطعا در حوادث اخیر ما آل سعود را رها نخواهیم کرد./935/202/ب1

ارسال نظرات