۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۲۹۸۱۹۶
امام جمعه خاش:

تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میری گفت: استفاده از اقدامات تبلیغی و فرهنگی، تشویق افراد و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در محیط اداری و آموزشی از از ارکان عمل به واجب فراموش شده است.
حجت الاسلام ميري امام جمعه خاش

حجت الاسلام محمدحسین میری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: تذکر لسانی امری ضروری درجامعه کنونی است و اساس خواسته ما این است که عاملین با مهربانی پدرانه و مادرانه از باب دلسوزی برخورد کنند.

 

امام جمعه خاش تصریح کرد: در شهرستان خاش یک تیم سازمادهی و آموزش دیده، بحث امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنند و آگاهی کامل نسبت به بحث تذکر لسانی دارند.

 

وی با اشاره به ضرورت رعایت امر به معروف و نهی از منکر در کلیه سطوح، تذکر لسانی را وظیفه عمومی دانست و بر استفاده از اقدامات تبلیغی و فرهنگی، تشویق افراد و گسترش فرهنگ حجاب وعفاف در محیط اداری و آموزشی تأکید کرد.

 

حجت الاسلام میری خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم، بهترین ویژگی امت اسلامی را انجام امر به معروف و نهی از منکر دانسته است.

 

رییس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خاش در پایان یادآور شد: تمام کارهای نیک و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای در برابر دریای پهناور است./831/303/ب3

ارسال نظرات