۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۲۹۸۲۰۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان:

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است/ راهپیمایی 13 آبان با محوریت شعار «مرگ بر آمریکا» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت: راهپیمایی روز 13 آبان با توجه به اوضاع منطقه و تصویب برجام به صورت باشکوه برگزار می‌ شود و شرکت ‌کنندگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.
حجت ‌الاسلام جهانبخش يوسفي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام جهانبخش یوسفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان، شامگاه سه شنبه، 5 آبان ماه، در نشست کمیته مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این شهرستان که به میزبانی دفتر امام جمعه فارسان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله ‌الحسین(ع) دانست و اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه حادثه و واقعه مهم در تاریخ انقلاباسلامی است و پیام این سه واقعه هم استکبارستیزی و نرفتن زیر بار ظلم و ستم است.

 


وی، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 43، کشتار دانش ‌آموزان از سوی عوامل ساواک و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 را سه واقعه مهم 13 آبان دانست وافزود: هر ساله در این روز باید یاد و خاطره این مناسبت ‌ها گرامی داشته شود.

 


حجت الاسلام یوسفی با بیان این که شعار «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی روز چهارشنبه 13آبان در سراسر کشور طنین ‌انداز می ‌شود، تصریح کرد: آنچه در طول 37 سال از عمر انقلاب اسلامی آموختیم مقابله با ظلم و استکبار است و اگر این شعار از نظام جمهوری اسلامی ایران حذف شود چیزی از انقلاب اسلامی نمی‌ ماند، به فرموده رهبر معظم انقلاب مبارزه با استکبار و نظام سلطه تعطیل ‌پذیر نیست.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در ادامه با اشاره به دغدغه ‌های رهبر فرزانه انقلاب در سخنان اخیرشان مبنی بر نفوذ دشمن به کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود بارها مردم و مسؤولان را بر هوشیاری در برابر نفوذ دشمن تأکید کردند.

 


این مقام مسؤول با بیان این که عده ‌ای در داخل بعد از تصویب برجام در تلاش برای حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند، افزود: راهپیمایی روز 13 آبان با توجه به اوضاع منطقه و تصویب برجام به صورت باشکوه برگزار می‌ شود و شرکت ‌کنندگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

 


حجت الاسلام یوسفی به پیام ‌های راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و افزود: عده ‌ای فکر می ‌کنند بعد از برجام با آمریکا صلح خواهیم کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب به جز مسأله هسته ‌ای در هیچ مسأله ‌ای با آمریکا حرفی نداریم.

 


وی اضافه کرد: دیگر پیامد راهیپمایی باشکوه 13 آبان این است که اگر آمریکا بخواهد در اجرای برجام عهدشکنی کند و به تعهدات خود عمل نکند، مردم خصوصا جوانان ثابت می ‌کنند که همچون جوانان سال‌ های 57 در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی خواهند ایستاد.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در ادامه به مسیر راهپیمایی روز 13 آبان در مرکز این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 13 آبان از میدان امام خمینی(ره) فارسان به سمت مسجد امام حسین(ع) انجام می ‌شود و حجت الاسلام جمالی زاده، امام جمعه شهرستان در اجتماع مردم سخنرانی می ‌کند.

 


این مقام مسؤول در پایان با تأکید بر باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان از تمام اقشار جامعه برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد./9457/202/ب1

ارسال نظرات