۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۹۸۲۰۹
امام جمعه واوان مطرح کرد؛

اعزام 60 مبلغ در ماه محرم به استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه واوان با اشاره به اعزام مبلغان و نیروهای جهادی به کرمانشاه، گفت: در ماه محرم 60 مبلغ به استان کرمانشاه اعزام شد.
امام جمعه واوان

حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان و مدیر مؤسسه الامام المنتظر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از تشکیل مؤسسه فرهنگی تبلیغی در قم با همکاری طلاب کرمانشاهی خبر داد و عنوان داشت: این مجموعه در سال 1390 و با حضور چند گروه جهادی در قم تشکیل شد.


مدیر مؤسسه الامام المنتظر عنوان داشت: تعدادی از طلاب و روحانیان کرمانشاهی در دفتر این مؤسسه حضور پیدا کرده و مشغول به انجام امور فرهنگی، تبلیغی و جهادی هستند.


حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: از سال 1390 در مناسبت های مختلف، طلاب و مبلغانی را به مناطق مختلف اعزام کرده ایم و قریب به 1000 نفر در طول این مدت به استان کرمانشاه اعزام شده است و تقریبأ جز بزرگترین گروه های جهادی کشور به شمار می رویم.


امام جمعه واوان گفت: امسال نیز با توجه به فرارسیدن  ماه محرم 60 نفر از مبلغان به شهر کرمانشاه، بیستون، گیلانغرب اعزام شدند و مناطق مختلف این استان را تحت پوشش قرار دادند، گفتنی است مبلغان دیگری نیز در مناطق مختلف کرمانشاه حضور پیدا کرده اند.


مسؤول گروه جهادی در استان کرمانشاه عنوان داشت: در طول حضور مبلغان و گروه های جهادی در استان کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز از مناطقی که مبلغان مؤسسه الامام المنتظر حضور داشتند از دو مسجد نیمه کاره بازدید کرده و دو مسجد دیگر و خانه عالمی را نیز افتتاح کردند که همه این ها برکت حرکت های جهادی صورت گرفته است و مورد مسرت و خشنودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گردید.


وی به فعالیت های دیگر گروه های اعزامی اشاره و ابراز کرد: در این مدت افتتاح مسجد در روستای قشلاق و علی آباد کاشان تو، تبدیل شدن مدرسه نیمه خرابه به مجتمع فرهنگی تبلیفی امام صادق (ع) که محل اعزام مبلغان به کل منطقه می باشد و موارد متعدد دیگری صورت گرفت.


حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: مساجد، خانه های عالم، مدارس و ساختمان های دیگری به برکت حضور و اعزام گروه های جهادی در مناطق محروم در حال احداث است و پروژه های دیگری نیز در حال پیگیری می باشد که خوشبختانه نتایج خوبی نیز در این زمینه حاصل گردیده است.


مسؤول گروه جهادی در استان کرمانشاه  با بیان اینکه یکی از اهداف مهم مبلغان اعزامی نظارت بر مدارس می باشد تصریح کرد: یکی از اهداف گروه های تبلیغی و جهادی مدارس هستند که معمولأ مورد غفلت مبلغان قرار گرفته است، مبلغان اعزامی موسسه فرهنگی الامام المنتظر برنامه های مختلفی برای مدارس استان کرمانشاه در نظر گرفته و با حضور در بین دانش آموزان فعالیت های مختلفی انجام داده و برنامه های خود را پیاده می کنند.


وی در ادامه افزود: برپایی خیمه های معرفت در سطح شهر و حضور مبلغان و پاسخگویی به سؤالات و شبهات شرعی مردم ولایتمدار استان کرمانشاه در این خیمه ها نیز یکی دیگر از برنامه های مبلغان اعزامی است.


امام جمعه واوان با بیان اینکه یک ماه قبل از فرارسیدن ماه محرم تمهیدات لازم برای استقرار مبلغان و گروه های جهادی در استان کرمانشاه اندیشیده شد اظهار داشت: در این مدت مراحل ثبت نام و مصاحبه از مبلغان اعزامی صورت گرفت و فعالیت های آن ها از ابتدای ماه محرم به مدت یازده روز در کرمانشاه به طول انجامید.


وی در پایان خواستار کمک و همکاری ادارات و سازمان های مختلف به گروه های جهادی و مبلغان اعزامی شد و بیان داشت: امید است که عموم مردم و ادارات مورد نظر با مشارکت خود سهم بیشتری در امور خداپسندانه و خدمتگزاری به مردم داشته باشند./857/302/ب3


ارسال نظرات