۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۹۸۲۳۵

اجرای طرح قرآنی لبیک یا حسین در ۱۱۰ هیأت محوری استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای طرح قرآنی لبیک یا حسین در ۱۱۰ هیأت شاخص و محوری استان خبر داد.
لبيک يا حسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالحسین ناصری رییس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: با مشارکت هیأت های شاخص و محوری استان در دهه های اول و دوم محرم طرح قرآنی لبیک یا حسین در 110 هیأت مذهبی شاخص و محوری استان در حال برگزاری است.

 

رییس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این طرح با هماهنگی به عمل آمده با قاریان نوجوان و استفاده از ظرفیت آن ها و همچنین با مشارکت اساتید برجسته قرآنی استان اجرای تلاوت مجلسی کلام الله مجید در ساعات شلوغ عزاداری که جمعیت زیادی حضور داشته باشند در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شوند.

 

وی تعداد این هیئات را در مرکز استان 10 هیئت فعال شاخص ذکر کرد و افزود: در شهرستان دیر 25 هیأت، دشتی 10 هیأت، دشتستان 10، تنگستان 30 مسجد حسینیه و هیأت، گناوه 5 هیأت، دیلم 5، در جم 9 و در شهرستان کنگان 6 هیأت و مکان مذهبی به اجرای این طرح مشغول هستند./833/101/ب1

ارسال نظرات