۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۹۸۲۵۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل شیلات استان بوشهر:

اطاعت و بندگی انسان‌ها از ذات اقدس الهی، یک موضوع عقلی و ارشادی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: اطاعت و بندگی انسان‌ها از ذات اقدس الهی، یک موضوع عقلی و ارشادی است.
احمدرضايي مسؤول نمايندگي ولي فقيه در اداره کل شيلات استان  بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام سعید احمدرضایی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل شیلات استان  بوشهر صبح امروز در مراسم سوگواری ابا عبدا... الحسین(ع) که ویژه حقوقدانان بسیجی در نمازخانه معراج سپاه امام صادق(ع) برگزار شد، به مسأله اطاعت و بندگی در مقابل خداوند اشاره کرد و گفت: اطاعت و بندگی انسانها از ذات اقدس الهی، یک موضوع عقلی و ارشادی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید بسیار شده است.

 

حجت الاسلام احمدرضایی افزود: اطاعت و بندگی خداوند برای بشریت فوائدی دارد که سعادتمندی بشر، ماندن بین خوف و رجاء و مسخر شدن همه چیز برای انسان از جمله این فوائد است که تنها با عبودیت حق تعالی میسر خواهد شد.

 

وی به انواع اطاعت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اطاعت انسان از خداوند، پیامبر، ائمه طاهرین و نائب امام عصر(عج) از اقسام اطاعت است و اطاعت خداوند فقط از طریق اطاعت از پیامبر، امامان معصوم و در زمان غیبت از ولایت مطلقه فقیه حاصل می شود.

 

وی تصریح کرد: داشتن بصیرت در این راه بسیار راهگشاست و با این بصیرت که فقط از طریق تقوای درونی و ذکر لسانی به منصه ظهور خواهد رسید می توان از این سلسله طولی اطاعت کرد و در واقع عبد خدا شد.

 

گفتنی است قراعت زیارت عاشورا و مرثیه سرایی در سوگ امام حسین(ع) توسط یکی از مداحان اهل بیت(ع) از برنامه های جانبی این مراسم بود./833/203/ب3

 

 

ارسال نظرات