۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۹۸۲۶۳

فعالیت 120 مبلغ در شهرستان کوهدشت

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: به منظور تبیین اهداف قیام عاشورا و بازخوانی درس های قیام سیدالشهدا 120 مبلغ در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
اعزام مبلغين

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: قیام عاشورا ابعاد تربیتی فراوانی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی با بیان این که ایام محرم و صفر بهترین فرصت برای تبیین اهداف قیام عاشورا است، افزود: در این ایام مبلغان با حضور بین مردم فعالیت های گسترده ای انجام می دهند.


حجت الاسلام گراوند با بیان این که ایام محرم و صفر فرصتی مناسب برای باز خوانی و باز تعریف کردن درس ها و عبرت های قیام امام حسین(ع) است، عنوان داشت: در این راستا 120 مبلغ در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مشغول فعالیت هستند.


وی با بیان این که باید در راستای اصلاح رفتار و اخلاق خویش تلاش کنیم، تصریح کرد: باید از سیره و سنت اهل بیت(ع) الگو بگیریم و حسینی ماندن را تقویت کنیم.


امام حسین با قیام عاشورا درس چگونه زیستن را به ما آموخت
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان این که امام حسین(ع) با قیام عاشورا درس چگونه زیستن را به ما آموخت، افزود: عدم سازش حق و باطل، عمل به تکلیف و اخلاص در زندگی از دیگر درس های قیام عاشورا هستند.


وی با بیان این که انقلابی بودن و حسینی بودن به حضور در جبهه‌های جنگ نیست، یادآور شد: امروز با توجه به دسیسه های دشمن و جنگ نرم باید در جبهه جنگ نرم با پیروی از سیره وسنت اهل بیت(ع) در برابر تهاجم فرهنگی غرب مقابله کنیم.


حجت الاسلام گراوند با بیان این که امروز دشمنان به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه به ویژه بین جوانان هستند، گفت: تبیین سیره و سنت اهل بیت(ع) موجب خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود.


وی احیای امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ سازی در این زمینه، دوری از تجمل گرایی و توجه به سبک زندگی اسلامی را از دیگر درس هایی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.


رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به وجود 200 مسجد در این شهرستان  یادآور شد: مبلغان در این مکان ها به تبلیغ و تبیین قیام عاشورا و نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می پردازند./9451/303/ب1

ارسال نظرات