۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۹۸۳۸۴
مدیر انتشارات المصطفی خبر داد؛

انتشار سی عنوان کتاب در مهر ماه سال جاری

خبرگزاری رسا ـ انتشارات بین المللی المصطفی، در مهر ماه سال جاری، سی عنوان کتاب را چاپ و منتشر نمود؛ از میان منشورات مهر ماه انتشارات المصطفی، 9 عنوان کتاب چاپ اول، هفده عنوان، چاپ دوم و چهار عنوان کتاب نیز چاپ سوم بوده است.
انتشار سی عنوان کتاب در مهر ماه سال جاری

به گزارش خبرگزاری رسا، «حجت الاسلام والمسلمین عباس ثقفی»، مدیر انتشارات بین المللی المصطفی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: از مجموع کتاب های منتشر شده در مهر ماه سال جاری، 17 عنوان آموزشی و 13 عنوان نیز پژوهشی بوده است.

 

وی افزود: از میان آثار چاپ شده، 18 عنوان کتاب به زبان فارسی، 10 عنوان عربی و یک عنوان نیز به زبان های انگلیسی و آذری منتشر شده است.

 

مدیر انتشارات بین المللی المصطفی، با اشاره به این که بیشتر کتب منتشر شده این انتشارات در موضوعات فلسفه و کلام، فقه و اصول، علوم قرآن و حدیث، مهدویت و تفسیر بوده است، خاطرنشان کرد: تاریخ و سیره، تربیت بدنی، تعلیم و تربیت، حقوق، رجال، سیاسی –اجتماعی و فرهنگ و تمدن، از دیگر موضوعات کتب منتشر شده توسط انتشارات بین الملی المصطفی، در مهر ماه سال جاری،  به شمار می آید.

 

حجت الاسلام والمسلمین عباس ثقفی، در پایان یادآور شد: از میان منشورات مهر ماه انتشارات المصطفی، 9 عنوان کتاب چاپ اول، هفده عنوان، چاپ دوم و چهار عنوان کتاب نیز چاپ سوم بوده است./1325/د103/س

 

منبع: مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی

ارسال نظرات