۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۹۸۴۱۰
از سوی مدرسه علمیه فاطمه معصومه مشهد:

فراخوان مقاله «مصادیق عبودیت و بندگی خدا در زندگی» اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد، با هدف تبیین مصادیق عبودیت و بندگی خداوند متعال، فراخوان مقاله و همایش «مصادیق عبودیت و بندگی خدا در زندگی» را اعلام کرد.
فراخوان مقاله «مصاديق عبوديت و بندگي خدا در زندگي»

خانم زمانیان، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد با هدف معرفی و تبیین مصادیق عبودیت و بندگی خداوند متعال فراخوان مقاله «مصادیق عبودیت و بندگی خدا در زندگی» را اعلام کرد.

 

وی با اشاره به این که مصادیق بندگی خداوند بسیار است، ابراز کرد: بندگی خداوند تنها محصور در عبادتی چون نماز و روزه نیست؛ بلکه دست‌گیری از نیازمند، رسیدگی فرزند از پدر و مادر هم از مصادیق عبادت هستند.

 

زمانیان به بیانات رهبر در مورد عبودیت و بندگی اشاره کرد و گفت: آبت الله خامنه ای می فرمایند:« همه‌ى عرض و طول زندگى ما می تواند زمینه‌اى باشد براى بندگى درست، که سعادت واقعى هم در همین است».

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد با بیان این که انفاق تنها انفاق مالی نیست، افزود: افراد می‌توانند با وقت، جان و زندگی شان انفاق کنند؛ از این رو انفاق تنها محدود به انفاق مالی نیست و اگر انسان با نیت قربه الی الله کاری را انجام دهد، در حقیقت بندگی خداوند را به جا آورده است.

 

وی به محورهای این فراخوان مقاله اشاره کرد و گفت: قرآن، سیره معصومین(ع)، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه محورهای این فراخوان هستند که موضوعات مرتبط با این محورها نیز پذیرفته خواهد شد.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد به شرایط ارسال مقالات اشاره کرد و افزود: پژوهشگران، مقالات خود را در 15 صفحه تنظیم کنند و ضوابط مقاله نویسی نیز رعایت شود.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد اظهار کرد: فایل word و pdf  مقاله به آدرس ایمیل مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) مشهد (s.masoome91@yahoo.com ) ارسال شود.

 

وی با اشاره به این که آخرین مهلت ارسال آثار، پانزدهم دی ماه است، ابراز کرد: پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 36620130 – 051 تماس بگیرند./1309/303/ب2

ارسال نظرات