۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۹۸۴۲۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مطرح کرد؛

شکوفایی استعدادهای هنری مهم‌ترین رویکرد ارشاد اسلامی استان/ ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان این‌که شکوفایی استعدادهای هنری استان، مهم‌ترین رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: استان مرکزی در بخش فرهنگی به ویژه مفاخر و مشاهیر در کشور بسیار مطرح است.
سيد مهدي حقيقي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي نشست روساي انجمن هاي هنري با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سید مهدی حقیقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی عصر امروز چهارشنبه ششم آبان ماه در نشست با رؤسای انجمن‌های هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: شکوفایی استعدادهای هنری استان مرکزی، مهم‌ترین رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان است.

 

استان مرکزی در بخش فرهنگی در کشور بسیار مطرح است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان این که این استان دارای ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: استان مرکزی در بخش فرهنگی به ویژه مفاخر و مشاهیر در کشور بسیار مطرح است.

 

حقیقی اظهار داشت: امروز باید چهره های ارزشمند فرهنگی و هنری استان مرکزی به تمام نقاط کشور و حتی جهان معرفی شوند تا همگان با این چهره ها آشنا شوند و بتوانند از تجربیات و آثار این هنرمندان فرهیخته به خوبی بهره مند شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اگر هنرمندان در سراسر استان مرکزی یک قدم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر بردارند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم در مقابل ده قدم بر می دارد.

 

حقیقی با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خانه هنرمندان است، اظهار کرد: مدیریت مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز خود را خدمتگزار هنرمندان می داند و تمام ظرفیت های ارشاد نیز برای فعالیت هنرمندان در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این استان مهیا شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: عمر مدیریت کوتاه و زودگذر است و همگان باید تلاش کنیم تا از این فرصت طلایی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، گام های بلندی را در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری در استان مرکزی برداشته شود. 

 

حقیقی با اشاره به این که مجموعه بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از همه استعدادهای فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان بهره‌مند می‌شود، گفت: بنده در استان مرکزی سیاست را به وادی هنر راه نمی‌دهیم و همچنین اجازه استفاده ابزاری از رشته‌های هنری را نیز به هیچ فردی داده نخواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج هنرمندان در استان مرکزی گفت: ظرفیت‌ها و توانایی های ارزشمند سپاه روح‌الله می تواند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری هنرمندان داشته باشد./842/203/ب2

ارسال نظرات