۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۲۹۸۴۳۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان:

کوتاهی خواص و حمایت نکردن از حق زمینه ساز واقعه کربلا شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب می فرماید یکی از عواملی که زمینه ساز حرکت عاشورا شد، کوتاهی خواص و عدم حمایت به موقع از حق بود.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان چهارشنبه شب مر مراسم عزاداری هیأت رزمندگان اسلام کاشان در سالن شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان گفت: عاشورا یک مکتب، یک کلاس درس و یک فرهنگ غنی برای جهان تشیع است.

 

به گفته وی، سینه زنی و اشک ریختن در عزاداری ها تبلور عشق به ساحت ابا عبدالله الحسین و لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی‌ امام حسین است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دلایل وقوع واقعه کربلا و عاشورا، یکی از دلایل مهم واقعه کربلا بی بصیرتی و عدم دشمن شناسی عوام دانست و گفت: شناخت دشمن در هر زمان یکی از اهداف برگزاری مراسم های عزاداری است چرا که در کربلا دشمن را نشناختند و در مقابل امام خود قرار گرفتند.   

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان شناخت عواملی که سبب به وجود آمدن واقعه کربلا و عاشورا شد را برای هر دوره و برهه ای از زمان مهم دانست و افزود: شناخت راه های نفوذ دشمن در شکست خوردن دشمن نقش مهمی دارد.

 

وی افزود: باید بررسی کرد چه عواملی سبب شد تا در شهری که امیرمومنان و فرزندانش مورد احترام بودند چرا سر فرزند امیرمومنان را بالای نیزه بردند و حضرت زینب را که برای زنان کوفه کلاس درس داشت بعد از اسارت نشناختند.   

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به اتفاقات کربلا و عاشورا گفت: رهبر معظم انقلاب می فرماید یکی از عواملی که  زمینه ساز حرکت عاشورا شد، کوتاهی خواص و عدم حمایت به موقع از حق بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ترویج اسلام انگلیسی با تزریق پول های کلان و استفاده از شبکه های ماهواره ای را یاد آورشد و بیان کرد: امروز با تزریق پول های هنگفت به فردی که خودش مرجع تقلید می داند به دنبال ترویج اسلام سکولار و امام حسین سکولار هستند.

 

وی افزود: این افراد از هیات های مذهبی می خواهند در هیات های خود نامی از امام و رهبر معظم انقلاب و شهدا نبرند فقط نام امام حسین را ببرند و لخت شده و قمه بزنند.   

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امروز نوک پیکان حمله دشمن به سوی رهبر معظم انقلاب است و برای جدا کردن رهبر از ملت با تمام قدرت و توان خود وارد صحنه شده است گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود بارها با مطرح کردند بحث نفوذ و بصیرت، به دنبال معرفی شمر و عمر عاص زمان است.

 

به گفته وی، امروز افرادی که در مقابل انقلاب و رهبری قرار گرفته اند، یزدیان زمان امام حسین(ع) هستند که هیچ تفاوتی بین شمری که سر امام حسین را از تن اش جدا کرد با کسی که در فضای مجازی تضعیف رهبری تلاش می کند نیست.  

 

وی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه ما است تا شمرها یزید های زمان خود را بشناسیم گفت: دشمنان امروز اسلام و ملت قهرمان ایران اسلامی اوباما و نتانیاهو هستند که به دنبال نفوذ در ایران اسلامی هستند.  

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: دشمن امروز از طریق برجام قصد نفوذ در ایران را دارد اما رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشیاری و شروط 9 گانه راه نفوذ دشمن را بسته است./1307/202/ب1

ارسال نظرات