۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۲۹۸۴۴۱
همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی؛

فریاد مرگ بر آمریکا در آذربایجان شرقی طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به روحیه استکبار ستیزی و تأکید بر تداوم آن، گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی، فریاد مرگ بر آمریکا سر داده خواهد شد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‎ شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: در این روز راهپیمایی 13 آبان با شکوه تمام و حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به سالروز بزرگداشت آیت الله قاضی و بیان این‌که آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب است، افزود: این مراسم با انگیزه تدوام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آیت الله قاضی است، این گونه مراسم‌ها تأثیر بالایی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی دارد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر برگزاری با شکوه این مراسم، خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های انقلابی و اندیشه امام خمینی(ره) در راستای پیشگیری از برنامه تحریف شخصیت امام راحل از طریق برگزاری و معرفی این شخصیت ها ممکن است.


وی با بیان اینکه 13 کمیته در راستای بزرگداشت روز 13 آبان تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی، حوزه و روحانیت، تشکل‌‌های دینی، امنیت، اطلاع‎رسانی، فضاسازی و تبلیغات شهری، فرهنگی و هنری، مراسمات، ورزش و جوانان، بانوان، بسیج و کارگری اعضای این کمیته هستند.


حجت الاسلام تقی‌زاده  نواختن زنگ «مرگ برآمریکا» با شعار «نفی سلطه و استکبار جهانی» را آغازگر این برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این روز تداوم بخش اندیشه ضداستکباری در میان جوانان و به امید استحکام بخشیدن به این باور در میان جوانان کشور است.


وی افزود: برپایی راهپیمایی یوم‌‎الله 13 آبان، برگزاری نشست‎های تخصصی ویژه دانش‎آموزان، دانشجویان، طلاب و فرهنگیان، برگزاری مناظرات دانشجویی و کرسی‎های آزاداندیشی، برگزاری مسابقات نقاشی و انشاء، نواخته شدن زنگ مرگ بر آمریکا در مدارس، از دیگر برنامه‌ها برای این روز خواهد بود.


حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت آیت‎الله قاضی طباطبایی، نخستین شهید محراب روز یکشنبه 10 آبان از ساعت 10 تا 12 در جوار مضجع شریفشان در مسجد مقبره تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حضور پرشور مردم در این مراسمات را سبب ناامیدی دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر باورهای مردم و اعتقادات آن‌ها است، اما هیچ گاه به این نیت دست نخواهند یافت./854/302/ب2

ارسال نظرات