۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۹۸۶۱۴

رزمایش رسانه ای «مرگ بر آمریکا» در گلمکان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه با اشاره به هجمه های دشمن در عرصه فضای مجازی، گفت: دشمن در فضای مجازی از طرق مختلف از جمله با لطیفه ارزش های دینی را به سخره گرفته است.
رزمایش رسانه ای «مرگ بر آمریکا» در گلمکان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، رزمایش رسانه ای «مرگ بر آمریکا» با حضور فعالان فرهنگی و رسانه ای در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد.


رزم آرا، مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه تشکیل تیم های واکنش سریع برای موضوعات مختلف که در رسانه ها با آن ها مواجه می شویم را از اهداف این رزمایش عنوان کرد.

 

وی با اشاره به مطالبات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب به جنگ نرم دشمن، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «آرایش رسانه ای که در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است، بسیار متکثر، کارآمد و فنی است و باید دارای انعطاف و انطباق باشیم تا بتوانیم آن ها را خنثی کنیم».

 

رزم آرا با توصیه به اصحاب رسانه و هنر، اظهار کرد: اصحاب رسانه و هنر باید با همکاری یکدیگر محصولاتی را ارائه و یک خروجی مناسب را در فضای واقعی داشته باشیم.

 

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه با اشاره به هجمه های دشمن در عرصه فضای مجازی، بیان داشت: دشمن در غالب نماهنگ، گرافیک، طنز و لطیفه، کاریکاتور و شعر هجمه های فراوانی به ما داشته است و از جمله با لطیفه در این فضا ارزش های دینی را به سخره گرفته است بنابراین با برگزاری این نشست ها و کارگاه در جهات تقویت جبهه مردمی تلاش کرده ایم.

 

مجید میان آبادی، پژوهشگر دانشگاه هاروارد نیز در این رزمایش با تبیین زندگی در غرب و اروپا گفت: رسانه ها فقط نکات مثبت کشورهای آمریکایی را بیان کرده و رسانه های داخلی نیز با آن ها همراهی می کنند.


 

وی با اشاره به مستنداتی در قالب عکس و تصویر به بیان واقعیت های کشورهای آمریکایی و اروپایی پرداخت و خاطرنشان کرد: شهرهای آمریکایی از امنیت پایینی برخوردار هستند و پلیس هم در ایجاد امنیت برای مردم همکاری جدی ندارد.

 

میان آبادی با اشاره به سبک زندگی ایران و کشورهای غربی، اظهار کرد: زندگی برای 90 درصد ایرانیان در آمریکا، امکان پذیر نیست مردم ایران به دنبال تجملات بوده ولی مردم اروپا و امریکا ساده زیست هستند.


 

گفتنی است؛ این رزمایش به مدت دو روز برای توانمندسازی فعالان رسانه ای ادامه دارد./1310/202/ب1

ارسال نظرات