۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۹۸۶۹۶
امام جمعه دامغان:

فریاد مرگ بر آمریکا ملت ایران خاموش نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان گفت: تا وقتی سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه و به‌ویژه حمایت این کشور از غده سرطانی منطقه یعنی اسرائیل ادامه دارد، شعار مرگ بر آمریکا ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان، این تاریخ را حاوی خاطرات در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران دانست و اظهار داشت: خاطرات و درس‌های سیزده آبان 43، 57 و به‌ویژه 58 باید برای همیشه زنده و محفوظ بماند.

 

وی با یادآوری اینکه در 13 آبان 58 انقلابی فراتر از انقلاب اول رخ داد و شعار مهم مرگ بر آمریکا شکل گرفت، افزود: پس از حرکت انقلابی دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام و به‌دست آمدن اسناد بسیاری از جاسوسی و اعمال و برنامه‌‌های خصمانه سفارت و دولت آمریکا بر علیه ملت و نظام اسلامی ما از این لانه جاسوسی، ارزش این حرکت بیش از پیش نمایان شد.

 

امام جمعه دامغان آمریکا را بزرگترین حامی اسرائیل و تروریسم در منطقه برشمرد که این نطفه نامشروع را ایجاد کرده و اکنون از ظلم و فساد آن بی‌وقفه حمایت می‌کندو تأکید کرد: تا وقتی سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه و به‌ویژه حمایت این کشور از غده سرطانی منطقه یعنی اسرائیل ادامه دارد، شعار مرگ بر آمریکا ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند.

 

ضرورت توجه عملی مسؤولان به نکات ذکر شده در نامه رهبری در باب اجرای برجام

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به رسیدن برجام و جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 به مرحله اجرا و راستی‌آزمایی نیات طرف مذاکره کننده، گفت: پس از 12 سال مذاکره و تلاش‌های دو سال پایانی و سپس چندماه بحث‌های کارشناسی در شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی، تصویب طرح پیشنهادی در مجلس و شورای نگهبان اکنون مسؤولان ذیربط باید نهایت تلاش خود را در حفظ و حراست از دستاوردهای کشور و جلوگیری از نفوذ دشمن به‌کار بندند.

 

خطیب نماز جمعه دامغان نامه رهبر انقلاب به ریاست محترم جمهور مشتمل بر 18 نکته از الزامات عملی شدن تصمیمات هسته‌ای را از مهم ترین ثمرات فعالیت‌های انجام شده در باب این موضوع مهم کشور دانست و اضافه کرد: امیدواریم مسؤولان با توجه و پیگیری عملی نکات ذکر شده در این نامه نتایج مطلوبی را نصیب ملت و کشور کنند.

 

امام جمعه دامغان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان سمنان در 19 آبان‌ماه در قالب بیست و چهارمین سفر استانی دولت یازدهم، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی فرزند این استان و فرزند حوزه و دانشگاه است و امیدواریم مردم استان ضمن استقبال باشکوه و وحدت آفرین از رییس جمهور خود شاهد برکات و نتایج این سفر در آینده نزدیک باشند./977/ 201/ب1

ارسال نظرات