۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۹۸۷۰۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اجرای شروط رهبر انقلاب درباره برجام تضمین کننده آینده کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین نکونام گفت: اگر 9 الزامی که رهبر فرزانه انقلاب در مسأله برجام تأکید فرمودند، رعایت شود و نصب العین دولتمردان قرار گیرد، به یقین آینده کشور در برابر هر تهدیدی تضمین شده است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن 13 آبان ماه، روز استکبارستیزی ملت ایران، افزود: به یقین باید سیزدهم آبان ماه امسال، پر شور تر از سال های گذشته برگزار شود و فریاد «مرگ بر آمریکا» در این روز بیش از سال های گذشته طنین انداز شود.

 


به گفته حجت الاسلام والمسلمین نکونام، آمریکا در رأس همه مستکبران عالم قرار دارد و پیام و هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران هم جز مقابله با استکبار چیز دیگری نیست.

 


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی از اسلام و قرآن سرچشمه گرفته است، تصریح کرد: اسلام و قرآن کریم نیز در آیات فراوان بر استکبارستیزی تأکید کرده اند و نباید مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی به زمان و مکان خاصی خلاصه شود.

 


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به روز پدافند غیر عامل تأکید کرد: مهم ترین پدافند غیرعامل استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا است تا جایی که می توان گفت، جلوگیری از نفوذ آمریکا، پدافند غیر عامل کشور است.

 


به گفته خطیب جمعه شهرکرد، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اتحاد و همدلی بین همه مجموعه ها و مردم نیز از دیگر پدافندهای غیر عامل در برابر دشمنان است.

 


حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خصوص روند تأیید اجرای برجام و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این چارچوب نیز گفت: اگر همان 9 الزامی که رهبر فرزانه انقلاب در مسأله برجام تأکید فرمودند، رعایت شود و نصب العین دولتمردان قرار گیرد، به یقین آینده کشور در برابر هر تهدیدی تضمین شده است.

 


وی همچنین در ادامه به روز نوجوان، روز دانش آموز و بسیج دانش آموزی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نوجوان و دانش آموزان ایران، درس مقاومت در برابر استکبار را به خوبی آموخته اند و این روحیه باید حفظ شود.

 


به گفته نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شهید حسین فهمیده، بهترین الگو برای دانش آموزان است و در این استان نیز شهید «ظفر خالدی» با یازده سال سن در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و الگویی برای همه نسل ها و برای همه انسان های آزاده شد که باید نام و یادش در این ایام به خوبی گرامی داشته شود.

 


امام جمعه شهرکرد، با محکوم کردن حرکت آل سعود در تأیید حکم اعدام شیخ نمر اظهار داشت: آل سعود باید در مسأله کشته شدن حجاج در منا و تأیید حکم اعدام شیخ نمر به عنوان یک چهره اثر گذار جهانی، پاسخگو باشد و به یقین این حرکات ناشایست آل سعود بی پاسخ نمی ماند.

 


حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه چهاردم آبانماه، روز شورای فرهنگ عمومی را گرامی داشت و گفت: این شورا نقش مهمی در جهت دهی به فعالیت های فرهنگی را برعهده دارد.

 


خطیب جمعه شهرکرد همچنین به برپایی نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد اشاره کرد و گفت: کتاب در کشور مظلوم واقع شده است و همه باید نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدام کنند.

 


به گزارش رسا، ائمه جمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه روز سیزدهم آبانماه روز استکبار ستیزی را گرامی داشتند و برپایی باشکوه راهپیمایی این روز را خواستار شدند./9457/201/ب1

ارسال نظرات