۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۹۸۸۰۰
فرمانده سپاه کربلای مازندران:

13 آبان بیانگر موضع حقیقی ما علیه آمریکا پس از برجام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا با اشاره به سابقه استکبار ستیزی ملت ایران گفت: ملت ایران در 13 آبان امسال متحد و منسجم تحت رهبری امام خامنه ای، موضع حقیقی خود را پس از برجام علیه آمریکا نشان می دهد.
سردار بابايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران شب گذشته در دیدار فرماندهان رزمایش گردانهای بیت المقدس با امام جمعه شهرستان بابل با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمنان در کشور گفت: دشمن با کمک برخی از عوامل داخلی خود طراحی حساب شده ای را برای نفوذ در ارکان نظام اسلامی و پیاده کردن نقشه های خود تدارک دیده است.

 

وی با بیان هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص خط نفوذ دشمن در کشور، افزود: مقام معظم رهبری با بینش عمیق و بصیرت بالا نقشه های پیچیده دشمن را رصد می کنند و ما باید به وجود نعمت بزرگ ولایت به عنوان دیده بان حقیقی نظام شکرگزار باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلا طنین فریاد بلند مرگ برآمریکا را از سوی ملت ایران مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: 13 آبان امسال بیانگر موضع حقیقی ملت ایران در برابر استکبار به ویژه آمریکا پس از برجام است و یکصدا ملت ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و عوامل نفوذی آنان در کشور می زند.

 

وی با اشاره به تطهیر سازی چهره آمریکا از سوی برخی جریانات سیاسی و رسانه های داخلی افزود: برخی از سربازان جاهل استکبار در داخل کشور به شدت به دنبال بزک کردن چهره آمریکا در کشور هستند تا بر فضای عمومی جامعه اثر بگذارند.

 

سردار بابایی با بیان جنبه های نفوذ آمریکا در کشور، تصریح کرد: مهمترین جنبه نفوذ آمریکا در کشور در ابعاد فرهنگی است و آنها طراحی هایی را در برای نفوذ در حوزه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی نیز تدارک دیده اند.

 

وی ادامه داد: آنچه این روزها پس از برجام و توافقنامه هسته ای مهم است، مسأله نفوذ آمریکا در اجرای برجام است زیرا با توجه به گراهای برخی عوامل داخلی استکبار، آمریکایی ها بسیار امیدوار شده اند.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان وظایف نیروهای دلسوز و مدافع انقلاب برای روشنگری، گفت: یکی از طرح های براندازی آمریکا دو قطبی کردن جامعه است تا وحدت در کشور را حول ولایت بشکند و از این رو باید به تبیین مواضع و دیدگاههای رهبر معظم انقلاب در جامعه توجه بیشتری کرد.

 

وی افزود: بصیرت افزایی و مقاومت در راه انقلاب و آرمانهای آن توطئه نفوذ دشمن را با شکست مواجه می کند.

 

سردار بابایی با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه جنایات آمریکا علیه ملت ایران و دیگر ملل مظلوم جهان را فراموش نخواهد کرد، ابراز کرد: آمریکا بداند خوب برگشت به ایران و تسلیم شدن ملت ایران خوابی باطل و آشفته است زیرا ملت ما همواره در همه صحنه ها متحد و منسجم تحت اوامر مقام عظمای ولایت، به الگوی جهانی ضد استکباری تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار استان مازندران در روز 13 آبان امسال در کنار دانشجویان و دانش آموزان استان ندای بلند مرگ بر آمریکا را طنین انداز خواهند کرد./1313/202/ب3
 

ارسال نظرات