۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۹۸۸۱۰
وزیر ارتباطات خبر داد؛

توسعه اینترنت و شبکه در عراق در ایام اربعین

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات در حاشیه سفر خود به عراق گفت:‌ همکاری های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله تسهیلات و توسعه در زمینه اپراتورهای ایرانی و عراقی برای ایام اربعین از مهمترین برنامه های سفر به عراق است.
محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به کشور عراق سفر کرده است، در گفت‌وگویی اعلام کرد: چندی قبل وزیر ارتباطات عراق به جمهوری اسلامی ایران سفر کرد و حال، با دعوت رسمی ایشان به کشور عراق آمده ام تا توافقات و همکاری های دو جانبه در زمینه موضوعات متعدد مربوط به مخابرات، شبکه و اینترنت را دنبال کنیم.

 

وی با اشاره به دیدارهای خود با مقامات عراقی از جمله نخست وزیر، وزیر امور خارجه، وزیر ارتباطات، رئیس مجلس و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ادامه داد:‌ همکاری های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله تسهیلات و توسعه در زمینه اپراتورهای ایرانی و عراقی برای ایام اربعین از مهمترین برنامه های سفر به عراق است.

 

وزیر ارتباطات گفت: ما به دنبال اضافه کردنِ کانالها و امکانات لازم در این زمینه ها هستیم؛ آنچه را مربوط به ایران بود، انجام داده ایم و در ملاقات با مقامات عراقی، صحبت کرده ایم که در عراق هم اپراتورها را آماده کنیم تا تسهیلات ویژه ای را برای اربعین در نظر گرفته باشیم./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

 

 

ارسال نظرات