۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۹۸۸۱۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

استکبار ستیزی تبعیت واقعی از قرآن است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تبعیت از قرآن معنی واقعی استکبار ستیزی است که امیدواریم همه به پیروی از قرآن به این مهم اهتمام داشته باشند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: از همه اقشار کارگر،‌ کارمند، دانش‌آموز،‌ دانشجو و ... می‌خواهیم که برای گرامیداشت این روز حماسی به صحنه بیایند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به تبیین معنی استکبارستیزی پرداخت و عنوان کرد: تبعیت از قرآن معنی واقعی استکبار ستیزی است که امیدواریم همه به پیروی از قرآن به این مهم اهتمام داشته باشند.

 

وی با اشاره به برخی شنیده‌ها مبنی بر سنگین بودن محتوای برنامه‌های یوم‌الله 13 آبان برای دانش‌آموزان گفت: برنامه به گونه‌ای چیده شده است که دانش‌آموزان بر اساس اقتضای سن و بصیرتشان بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

 

لطفی با بیان اینکه اقتضائات سن دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مسیری کوتاه برای راهپیمایی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است که امیدواریم دانش‌آموزان با نظم و چینش مناسبی در این راهپیمایی حضور یابند./1330/د102/ی

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات