۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۹۸۸۴۲
پیش از ظهر امروز؛

پیکر شهید مدافع حرم در سنقر تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید ابوذر امجدیان که در روز تاسوعای حسینی در سوریه به شهادت رسید، با حضور گسترده مردم در شهرستان سنقر تشییع شد.
شهيد ابوذر امجديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ابوذر امجدیان پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان شهرستان و مقامات نظامی و عموم مردم در شهرستان سنقر و کلیایی تشییع و به خاک سپرده شد.


حجت الاسلام شمس الله برقراری امام جمعه شهرستان سنقر در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید امجدیان عنوان داشت: شهادت در راه دفاع از حرم شریف اهل بیت علیهم السلام جایگاهی والا و رفیع را نصیب شهید خواهد کرد.


وی افزود: جوانی که با انتخاب صراط مستقیم در راه شهادت گام می نهد از خلوص قلبی و نیت پاکی برخوردار است و اجر و ثواب این نیت خالص و پاک در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.


امام جمعه سنقر ادامه داد: شهیدان نماد حق طلبی و آزادگی کشور هستند و به تبعیت از سیدالشهدا(ع) ذلت را نخواهند پذیرفت و با سربلندی و عزت در روز قیامت در مقابل خداوند متعال ظاهر خواهند شد.


حجت الاسلام برقراری در پایان تأکید کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند و در راه حراست و حفاظت از خون آن ها قدم در راه دفاع از حرم مطهر اهل بیت گذاشتند و به خوبی دین خود را ادا کرده و دینی بزرگ بر گردن ما نهادند که آن دین قدم نهادن در صراط مستقیم و حق طلبی و حق خواهی است.


لازم به ذکر است، شهید امجدیان از شهدای مدافع حرم در سوریه بود که در روز تاسوعای حسینی به فیض عظیم شهادت رسید./857/203/ب1

ارسال نظرات