۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۹۸۸۶۸
امام جمعه دندی زنجان:

با اعدام شیخ نمر حکام عربستان در گرداب خشم جهان اسلام فرو خواهند رفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دندی با هشدار به حکام آل سعود نسبت به اعدام شیخ باقر النمر، گفت: بدون شک این کار موجب خشم مسلمانان شده و حکام عربستان در گرداب خشم جهان اسلام فرو خواهند رفت.
حجت الاسلام حسيني نسب

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان دندی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، استکبار را تحقیر کرده و دشمن را بیرون راندند.

 

وی در ادامه با اشاره به عدم تأثیر توافق هسته ای در دشمنی با آمریکا افزود: تا استکبار هست استکبارستیزی و مبارزه با آن هم ادامه دارد و تعطیل نخواهد شد و جوانان و دانش آموزان بصیر و انقلابی در روز 13 آبان کوبنده تر از همیشه شعار «مرگ بر آمریکا» سر داده و نشان خواهند داد که توافق هسته ‏اى ذره ‏اى از دشمنى آمریکا علیه ملت ایران کم نکرده است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به حضور دشمن در جبهه جنگ نرم تأکید کرد: جوانان باید امروز آگاه به مسائل هجمه های دشمن باشند چرا که دشمنان اکنون بعد از یأس از حمله نظامی و تحریم اقتصادی به تهاجم فرهنگی برای تضعیف باورهای دینی و اعتقادی روی آورده است.

 

وی در ادامه ماهواره و شبکه های اجتماعی اینترنتی را از جمله راه تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا که 90 درصد ماهواره های جهان را در اختیار دارد از مردمش بخاطر استفاده از آن پول می گیرد، ولی همان را به صورت رایگان در اختیار ما می گذارد و این خود دلیل بر نقشه دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان است.

 

امام جمعه دندی در ادامه با اشاره به تأیید حکم اعدام شیخ نمر روحانی مبارزه و شیعه عربستان تصریح کرد: هنوز مسلمانان داغدارِ فاجعه منا و کشته شدن هفت هزار زائر خانه خدا هستند که حکام عربستان حکم اعدام روحانى مبارز شیعى عربستانى، آیت‏ الله شیخ نمر باقرالنمر را تایید کرده اند.

 

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه با هشدار به حکام عربستان نسبت به اعدام شیخ باقر النمر گفت: بدون شک این کار موجب خشم مسلمانان خواهد شد و حکام عربستان در گرداب خشم جهان اسلام فرو خواهند رفت.

 

وی در پایان با اشاره به یاوه سرایی های وزیر خارجه عربستان مبنی تروریسم بودن ایران یا دخالت ایران در کشورهای سوریه و یمن اظهار داشت: این عربستان است که بر اساس گزارش‏هاى متعدد رسانه‏ اى، میلیون‏ها دلار صرف حمایت از گروه‏ هاى مسلح فعال در سوریه و عراق کرده است و باید به وزیر بی تجربه عربستان بگوییم که بنشین سرجای خود، شاه تو با یک هشدار رهبر انقلاب ایران دست و پای خود را گم کرد و تسلیم شد./949/302/ب3

ارسال نظرات