۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۹۸۸۹۶
حجت‌الاسلام احمدی خبر داد؛

راه‌اندازی کمیته‌های فرهنگی و آموزشی اربعین در استان‌ها

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد اربعین از راه‌اندازی کمیته‌های فرهنگی و آموزشی اربعین در استان‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این کمیته‌های در استان‌ها وظیفه آموزش زایران و هماهنگی با دستگاه‌های فرهنگی را برعهده دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مسؤول کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد اربعین از راه‌اندازی کمیته‌های فرهنگی و آموزشی اربعین در استان‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این کمیته‌ها در استان‌ها وظیفه آموزش زایران و هماهنگی با دستگاه‌های فرهنگی را برعهده دارند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون این کمیته در برخی استان‌ها از جمله استان خوزستان و اصفهان فعال شده است،‌افزود: روز گذشته در سفری که به مشهد مقدس داشتیم، جلسه‌ای با حضور مسؤولان و نهادهای فعال در عرصه فرهنگی داشتیم که جلسه با مسوول ستاد اربعین در شهرداری مشهد از جمله این برنامه‌ها بود.

 

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: همچنین در جلسه‌ای که در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان رضوی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمری، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در این استان به عنوان مسؤول کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد اربعین در خراسان رضوی انتخاب شد.

 

وی گفت: این کمیته در خراسان رضوی، مسؤولیت هماهنگی با نهادها، دستگاه و ارگان‌های فعال را برعهده خواهد داشت و جهت آموزش و پشیبانی فعالیت‌های فرهنگی زایران عتبات در اربعین حسینی فعالیت خواهد کرد.

 

مسؤول کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد اربعین، افزود: همچنین مقرر شد که محصولات و محتویات فرهنگی از سوی کمیته آموزشی و فرهنگی تولید و در مرزهای کشور در میان زایران ایرانی توزیع شود./1330/د102/ی

ارسال نظرات