۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۹۸۹۷۴
با حضور جمعی از فاتحان لانه جاسوسی؛

باغ موزه استکبارستیزی لانه جاسوسی افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ افتتاحیه باغ موزه استکبارستیزی لانه جاسوسی با حضور جمعی از فاتحان لانه جاسوسی شیطان بزرگ امروز عصر در تهران برگزار شد
افتتاح باغ موزه استکبارستيزي لانه جاسوسي افتتاح باغ موزه استکبارستيزي لانه جاسوسي افتتاح باغ موزه استکبارستيزي لانه جاسوسي افتتاح باغ موزه استکبارستيزي لانه جاسوسي افتتاح باغ موزه استکبارستيزي لانه جاسوسي افتتاح باغ موزه استکبارستيزي لانه جاسوسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، افتتاحیه باغ موزه استکبارستیزی لانه جاسوسی و همایش سفارت نفوذ با حضور جمعی از فاتحان لانه جاسوسی امروز عصر برگزار شد.

 

عبدالحسین روح الامینی یکی از فاتحان لانه جاسوسی در این مراسم با یادآوری چگونگی تسخیر لانه شیطان بزرگ، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 تا آبان 58 حدود نه ماه بر کشور ایران گذشت در حالی که اختیار امور کشور در اختیار دولت موقت بود.

 

وی افزود: دولت موقت در اواسط کار خود ابراز به ناتوانی در امور اداره کشور داشت و همچنین شبکه نفوذ آمریکا که از 28 مرداد در سال 1332 بعد از کودتا بر علیه مصدق تحکیم شده و به عنوان قدرت مسلط دست نخورده باقی مانده بود.

 

 دولت موقت لیبرالیسم را الگوی خود در اداره امور کشور قرار داده بود

روح الامینی تصریح کرد: آثارها و علائم‌های موجود بیان‌گر آن بود که دولت موقت لیبرالیسم را الگوی خود در اداره امور کشور قرار داده است و این آثار از بهم ریختگی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و  اجتماعی به طور روشن در گوشه کنار کشور قابل مشاهده بود و این سبب نگرانی دلسوزان انقلاب شده بود.

 

این فاتح لانه جاسوسی گفت: بعد از اینکه شاه از ایران فرار کرد بجای آنکه محاکمه شود آمریکا او را تشویق و دعوت به برگشتن می‌کرد و دانشجویان سیکنال بازگشت شاه را که ملت از کشور بیرون انداخته بودند را احساس کردند.

 

امام راحل قبل از تسخیر لانه شیطان از جوانان استمداد طلبیدند

وی افزود: قبل از تسخیر لانه جاسوسی راهپیمایی در کشور انجام شد که امام راحل در آن روز از جوانان استمداد طلبیدند و دوستان نیز قبل از تسخیر چند روزی را برای شناسایی در این مکان تردد داشتند.

 

روح الامینی بیان داشت: دانشگاه‌ها، انجمن‌های اسلامی و انجمن تحکیم وحدت از جمله هماهنگ کنندگان این جنبش بودند و مجموع گروه روز 13 آبان را که سالگرد کشتار دانش‌آموزان و تبعید امام راحل بود را انتخاب کردند و در روز 13 آبان همه به صورت راهپیمایی تا جلوی در سفارت آمدیم و از در وارد لانه جاسوسی شدیم و این آخرین ساختمانی بود که به فتح شد.

 

نوع اصلی نفوذ، نفوذ فکری بر روی افراد است

در ادامه حسین دهقان یکی از فاتحان لانه جاسوسی در این مراسم در رابطه با سوال یکی از دانشجویان در رابطه با نفوذ آمریکا به کشور، گفت: ما چند نوع نفوذ داریم نوع اصلی نفوذ، نفوذ فکری بر روی افراد است که از ابتدای انقلاب وجود دارد و در این رابطه افراد شاید خودشان هم متوجه نباشند که چه کاری را انجام می‌دهند ولی با رفتار خود کاری می‌کنند که سبب نفوذ دشمن می‌شود.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از سال 69 به طور آشکار به مسؤولان و مردم بیان کردند که مراقب نفوذ فرهنگی به داخل کشور باشید و امروز ما بیشتر با نفوذ فرهنگی روبه‌رو هستیم و باید بسیار مراقب باشیم تا ضربه سنگین نخوریم.

 

دشمن قبل و بعد از انقلاب در همه عرصه‌ها منتظر فرصتی برای نفوذ بوده است

دهقان تصریح کرد: تفکر آمریکا بر این بود که دوستان خود را شناسایی و بر روی آنان سرمایه گزاری کند تا آنان را به عنوان افراد موثر در کشور‌هایی که نیاز به نفوذ دارند بفرستد تا در آنجا به نفع آنان فعالیت کنند و امروز نیز همان تفکر را پیاده می‌کنند مانند نفوذ فرهنگی.

 

این فاتح لانه جاسوسی گفت: امروز اگر اسناد لانه جاسوسی را مشاهده کنید خواهید دید که دشمن قبل و بعد از انقلاب در همه عرصه‌ها با تجزیه و تحلیل مسائل کشور منتظر فرصتی برای نفوذ بوده است.

 

اسناد پیدا شده در لانه جاسوسی نشان از دسیسه‌های آمریکا بر علیه ایران بود

در ادامه این مراسم محمدرضا فیاض یکی دیگر از فاتحان لانه جاسوسی در رابطه با تسخیر لانه شیطان گفت: فضای اجتماعی و سیاسی آن روزها نشان از آن داشت که با اعتراض در مقابل سفارت شیطان احتمال اینکه تعدادی از دانشجویان به شهادت برسند مشخص بود به همین جهت ما با دوستان قرار گذاشتیم که اقدام غیر قانونی بر علیه سفارت انجام ندهیم.

 

وی افزود: زمانی که ما لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردیم اسنادی پیدا کردیم که نشان از دسیسه‌ها و نقشه‌هایی بود که آمریکا بر علیه ایران طراحی کرده بود به همین دلیل این انقلاب فراتر از انقلاب قبل معرفی شد و این حرکت جنبش دانشجویی به یک انقلاب مردمی تبدیل شد.

 

تسخیر لانه شیطان به عنوان انقلاب دوم مطرح شد

این فاتح لانه جاسوسی بیان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی مردم خاستار ادامه مبارزه ما با آمریکا شدند و از هیچ کمکی دریغ نداشتند و پشتیبانی امام راحل و مردم سبب شد که تسخیر لانه شیطان به عنوان انقلاب دوم مطرح شود.

 

فیاض اظهار داشت: 400 نفر از دانشجویان در روز 13 آبان توانستند لانه شیطان را تسخیر کنند که بسیاری از این دانشجویان دوست دارند نامشان همچنان به صورت گمنام باقی بماند و اگر ما امروز برای صحبت در این زمینه حضور داریم به دلیل نیازی است که وجود دارد.

 

تا زمانی که آمریکا در ایران سفارت ندارد شبکه نفوذ او بسته خواهد ماند

وی افزود: آمریکا خود در گذشته خواستار قطع با کشور ایران شد و امروز طالب برقراری ارتباط با ما است تا بتواند به کشور نفوذ نفوذ داشته باشد و تا زمانی که آمریکا در ایران سفارت ندارد شبکه نفوذ او بسته خواهد ماند.

 

در ادامه این مراسم شاکری یکی دیگر از فاتحان لانه جاسوسی اظهار داشت: مهم‌ترین مساله که در تسخیر لانه جاسوسی مطرح است این بود که دانشجویان به این نتیجه رسیده بودند که آمریکای جنایت کار انقلاب اسلامی را در هیچ زمانی به رسمیت نخواهد شناخت و در هر زمانی که بتواند در پی  سرنگونی و براندازی ایران اقدام می‌کند.

 

سیاست‌های آمریکا از گذشته تا به امروز هیچ تغییری نکرده

وی افزود: سیاست‌های آمریکا از گذشته تا به امروز هیچ تغییری نکرده و با هزینه‌های بالا و فراگیر دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی است.

 

شاکری تصریح کرد: آمریکا با اینکه روحیه استکباری خود را از گذشته بیشتر کرده است اما بر روی انقلاب ایران هیچ تاثیری نداشته است و ما نباید هیچگاه تصور کنیم که موضع آنان با کشور ما تغییر کرده است و این امر خود نوعی ساده پنداری خواهد بود.

 

آمریکا با بیان بحث دموکراسی و حقوق بشر قصد فتنه و اختلاف در کشور ما را دارد

این فاتح لانه جاسوسی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا با بیان بحث دموکراسی و حقوق بشر قصد فتنه و اختلاف در کشور ما را دارد و ما باید حواس‌مان بیشتر از گذشته به نفوذ آمریکا باشد و با چشمانی باز مراقب آنان باشیم و همواره استکبارستیزی را در راس اهداف خود قرار دهیم./813/201/ب2

ارسال نظرات