۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۱۴۲
امام جمعه بروجرد:

راهپیمایی 13 آبان نمایش اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد راهپیمایی 13 آبان را نمایش اقتدار ملت ایران بیان کرد و گفت: متولیان امر باید زمینه حضور حداکثری مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی را فراهم کنند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی 13 آبان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته ای و قدرت نمایی ایران در این مذاکرات گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه امسال در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی با بیان اهمیت بزرگداشت 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را مهم ترین رویداد این روز تاریخی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به دشمنی 36 ساله آمریکا با ملت ایران افزود: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ماه اقتدار خویش را به رخ استکبار جهانی می کشانند.

 

وی اظهار داشت: در راستای برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان در شهرستان بروجرد ادارات و نهادهای این شهرستان باید از امکانات خویش برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی استفاده کنند.

 

امام جمعه بروجرد ادامه داد: در راهپیمایی 13 آبان، ملت ایران خشم و انزجار خویش را نسبت به استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

 

13 آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی است

مسلم پورقاسمیان، فرماندار بروجرد، در ادامه این نشست تصریح کرد: تمام ادارات، نهادها و رسانه های شهرستان بروجرد برای حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان ماه باید اطلاع رسانی کنند.

 

وی با بیان این که 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: مردم ایران با حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان، توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

 

فرماندار بروجرد بیان کرد: راهپیمایی 13 آبان ماه امسال در اذهان جهانیان ثبت و ضبط می شود و به روزی به یادماندنی تبدیل خواهد شد.

 

گفتنی است، راهپیمایی 13 آبان ماه جاری، چهارشنبه ساعت 10 صبح از میدان شهدا تا میدان تختی بروجرد برگزار می شود./9459/202/ب3

ارسال نظرات