۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۱۶۷
آیت الله دستغیب:

مسأله نخست کشور جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دستغیب با تاکید بر اینکه امروز مسأله ما جنگ نرم است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردن که خطر جنگ نرم به مراتب سخت تر از جنگ رو در رو است و این بمعنای نفوذ راحت تر شیطان بزرگ است.
آيت الله سيد علي اصغر دستغيب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست فصلی ائمه جمعه فارس در شاه چراغ، گفت: نظام اسلامی یک رحمت است طبعاً رهاورد آن و از جمله نماز جمعه یک رحمت از جانب خداوند است، همان طور که خداوند رحمان است بندگان آن هم می‌توانند رحمان و رحمتی برای عالمیان مثل پیامبر اسلام باشند.

 

وی افزود: از ویژگی‌های رحمان پیشوای متقین قرار دادن است، کسانی که امام شده‌اید امام باشید و این یعنی تغییر و تحول در شخصیت خود ایجاد کنیم و شیطان از هیچ کس حتی اهل تقوا دست برنمی‌دارد، خصوصیت اهل تقوا این است که به خود تذکر می‌دهند و از نفوذ شیطان اطلاع می‌یابند و برای مبارزه با شیطان آماده می‌شوند.

 

آیت الله دستغیب با بیان اینکه شیطان بزرگ و مزدوران او مدت‌هاست که طی جلساتی نفوذ را طراحی کرده‌اند بیان کرد: ساز و کار و دفاع در مقابل آن‌ها در هدایت رهبر معظم انقلاب و در وحدت مردم جامعه و ارتش و سپاه و سایر ارگان‌ها است که در مقابل همه شیاطین ایستاده‌اند و پیروز شده‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز مسأله ما جنگ نرم است، اظهار کرد: قاعد و مولای ما رهبر معظم انقلاب به آن تاکید و تکرار می‌کند که در خطر جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ رو در رو است و این به معنای نفوذ راحت تر شیطان بزرگ است.

 

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی ادامه داد: مسأله حرم شاه چراغ که آنچه تاکید و سفارش رهبری است محقق است و رضایت ایشان را تحسین می‌کنیم که قطعاً مساوی با رضایت امام زمان است، در بدو ورود پذیرفتن تولیت آستان اعلام کردیم که شاه چراغ امین ولایت است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمام مسائل باید تحت امر ولی امر مسلمین باشد که نائب امام زمان است ابراز کرد: از لحاظ رهبری شما برای مردم قبله امید و آرامش هستید و تقاضای همکاری بیشتری از شما ائمه جمعه فارس دارم و آیت الله ایمانی الگویی بس شایسته هستند که از بدیهیات است و ایشان از زمان حتی قبل از من و زمان امامت امام جمعه بوشهر حقیقتاً به فکر حرم مطهر شاه چراغ بودند و در مقابل رهبری اذعان می‌داشتند.

 

آیت الله دستغیب در پایان گفت: این مجموعه و به ویژه ائمه جمعه ظرفیت بسیار عظیمی است که باید باهم باشیم و منافی وحدت حرکت نکنیم./839/202/ب1

ارسال نظرات