۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۹۲۲۹
عضو گروه تفحص سیره شهدای قم:

نسل جوان تبعیت از ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو گروه تفحص سیره شهدای قم با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروزی تبعیت از ولایت را سرلوحه تمامی کارها و فعالیت خود قرار دهند، گفت: امروزه نسل جوان سهم بسزایی در فعالیت‌های سرنوشت‌ساز کشور دارند.
ولايت فقيه

حجت‌الاسلام جواد قرائی عضو گروه تفحص سیره شهدای قم، در حاشیه مراسم یادواره 280 شهید دانش‌آموز استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ضمن بیان جایگاه 13 آبان این روز را نماد ولایت‌مداری دانست و گفت: مردم آگاه و جوانان بابصیرت در این روز اقدامات گسترده‌ای علیه اهداف استکباری انجام دادند.

 

وی در ادامه به نقش‌آفرینی و سهم نوجوانان و جوانان نسل‌های گذشته در جریان انقلاب اظهار کرد: نسل نخست انقلاب اسلامی، زمینه پیروزی آن را فراهم کردند و در عرصه‌های دیگر نیز اقداماتی برای رفع نیازهای اقتصادی و فرهنگی جامعه انجام دادند که عموم آن‌ها با ولایت‌مداری صورت گرفته است.

 

عضو گروه تفحص سیره شهدای قم با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال تضعیف روحیه انقلابی نسل امروزی هستند، تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند در صورت وقوع یک جنگ دیگر، جوانان کنونی جامعه، علاقه‌ای به حضور و ایفای نقش مقابل دشمن متجاوز را ندارند که این یک باور اشتباه و غیر واقع است.

 

امروزه نسل جوان سهم بسزایی در فعالیت‌های سرنوشت‌ساز کشور دارند

حجت‌السلام قرائی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر استحکام روحیه انقلابی جوانان امروز ابراز کرد: رهبری می‌فرمایند که اگر جنگ دیگری در کشور بروز پیدا کند، جوانان امروز همانند نسل نخست انقلاب اسلامی برای دفاع از باورها و ارزش‌های جامعه و صیانت از خاک میهن، به مقابله با دشمن می‌پردازند.

 

این مسؤول با تاکید بر اینکه نسل‌های گذشته به این میزان در مقابله هجمه‌های فرهنگی و ابزارهای تهاجم فرهنگی قرار نداشتند، خاطرنشان کرد: با وجود جنگ نرمی که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و به شدت افکار جوانان امروزی را تحت‌الشعاع قرار داده است اما شاهد آن هستیم که جوانان ما در برنامه‌های فرهنگ و انقلابی حضور فعال و پررنگی دارند.

 

عضو گروه تفحص سیره شهدای قم با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروزی تبعیت از ولایت را سرلوحه تمامی کارها و فعالیت خود قرار دهند، ابراز کرد: امروزه نسل جوان سهم بسزایی در فعالیت‌های سرنوشت‌ساز کشور دارند.

 

حجت‌السلام قرائی در پایان گفت: قشرهای مردمی جمهوری اسلامی ایران تا زمانی از افراد و اشخاص در مناصب و حوزه‌های مختلف حمایت می‌کنند که پیرو ولایت فقیه بوده و در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت و از انجام اقداماتی که با ارزش‌های جامعه در تضاد است پرهیز کنند./955/302/ب3

ارسال نظرات